• SweSub

Primera E-sim Sverige

Hej kära Familjeliv. 

Hoppas att det är okej att jag delar med mig utav detta till er.

Jag spelar nämligen ett spel som heter primera.e-sim.org och Sverige är på god väg att bli en stormakt. Vi har nu erövrat Norge och behöver få in så många svenskar som det bara går i spelet så vi kan hålla dem nere, ta deras pengar och erövra andra länder och fortsätta ha roligt.

Spelet är en världssimulator där kartan ytterst är spelplanen, allt i spelet tillverkas av spelarna själva. Alla är medborgare i ett land och man väljer själv sina mål.
    En del blir krigare, andra företagare, vissa journalister medan en del blir politiska ledare eller för den delen legoknektar som reser runt och mot betalning avgör strider.

Vill du hjälpa Sverige? Registrera dig i så fall på den här länken:        
    Mycket glädje och information om spelet finns att ta till sig och delta i på chatten http://client01.chat.mibbit.com/?channel=%23sim.SWE&server=rizon.mibbit.org

Eller skicka ett privat meddelande till mig för att registrera under min privata länk som ger dig fler förmåner och som även gynnar mig

Hoppas vi hörs och syns på chatten och inne på spelet.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-13 22:54
    Då länkarna inte ville göra som jag ville så uppdaterar jag dem här Chatten : client00.chat.mibbit.com/%23sim.SWE&server=rizon.mibbit.org

Registrerings länk : primera.e-sim.org/lan.14003/
  • Svar på tråden Primera E-sim Sverige
  • SweSub

Någon som provat, och vad tycker ni i så fall om spelet.? Någonting ni undrar eller behöver hjälp med?..

Mvh. 

Svar på tråden Primera E-sim Sverige