• Boom

Vilken jävla soppa alltså!

Snacka om att man sitter i skiten. Jag har en sambo som har en väldigt konstig relation till både sin mamma och mormor. Dom tre är riktiga överdrivare och dom lever för att snacka skit. Iallafall han och hans mormor. Jag har skrivit många trådar om hans jobbiga mamma. Hon ringer oss och frågar efter pengar hela tiden som att vi ska försörja henne. Innan våran bebis kom till världen så pratade hon inte alls med mig för hon var sur för någonting, men direkt när han kom till världen så passade det att prata med mig och låtsas som om ingenting hade hänt. Hon smsade mig varje dag ca 1 gång i timmen och frågade vad bebisen gjorde. En nyfödd bebis? Antingen så äter han eller sover? Som att hon inte fattade det efter en vecka. Hon skulle komma hit varje dag och hon kunde aldrig sluta terra mig. Hon blev sur när jag sa nej EN dag för hon ville komma men jag sa att det var sent och jag var trött. Då fick jag svaret: Förlåt ska aldrig mera störa er ska aldrig mer träffa bebisen hälsa honom att farmor älskar honom. Alltså allvarligt? Verkligen moget av en vuxen människa.

För någon vecka sen så hände det något som var så obetydligt att jag inte ens kommer ihåg vad det var, då slutade hon höra av sig helt vilket jag tyckte var sjukt skönt!  Sen några dagar senare fick jag höra att hans mamma och mormor hade bett OSS dra åt helvete, okej att dom säger det till honom det kan jag förstå men till mig?! Jag hade inte gjort dom ett skit! Mig pratar dom inte med överhuvudtaget längre. För typ 2 veckor sen så frågade hans mamma om hon kunde träffa bebisen men jag sa till min sambo att jag inte tänker åka dit med honom med tanke på att dom har bett mig dra åt helvete, så varför ska jag ställa upp? Då ringer han till sin mamma och säger att hon inte FÅR träffa bebisen för mig. Och snacka om att det här har dragit igång ett riktigt drama. Strax efter samtalet får jag ett sms där hon skriver: Du behöver inte vara orolig ska aldrig mer träffa bebisen. 

Dagen efter så sitter jag med min sambos telefon då han har spolat ner mitt simkort i toan. Då kommer det ett sms från hans mamma där hon skriver: Kan inte du och bebisen komma till .. för jag och mormor ska dit. Då har hon helt plötsligt ändrat sig. Min sambo sitter dagligen och snackar skit om mig med sin mormor. Hon påstår tydligen att JAG utnyttjar honom och att MIG kan man inte lita på och massor med annat. Dom lyssnar på hans skitsnack och dessutom verkar dom vara stolta över att han slår på mig, låser in mina saker och har sönder allt jag äger så fort han blir arg. Jag vill flytta här ifrån för min egen och bebisens skull men har verkligen ingenstans att ta vägen.

Jag fyller år snart och ville därför gå till en klubb där en artist som jag älskar ska sjunga. Nej inte ens det ska jag få unna mig på min födelsedag. Min sambo tror att jag ska vara otrogen och har låst in mitt leg och kläderna jag har tänkt att ha på mig i sitt kassaskåp. Allvarligt tycker ni att det här är okej? Det handlar inte om att jag ska festa varje helg, utan EN gång och det är när jag fyller år. Vet inte vad jag ska ta mig till alltså!

• Svar på tråden Vilken jävla soppa alltså!
  • FixarFrasse

...spolade han ner ditt simkort i toan..?

Känns kanske inte som han har alla hönsen hemma heller, va..? 

• Boom

Det är ingen av dom som har det!

• ModestyB

Läs det du har skrivit en gång och tänkt till nu. 
    Jag hade struntat i om jag "inte har någnstans att ta vägen", jag skulle åkt hem till en kompis, min mamma, eller kvinnjouren, omedelbart.

Ska ert barn behöva leva med två så uppenbart dysfunktionella föräldrar? Jag säger inget om er föräldraförmåga var för sig, men det du skrivit är anledning till stor oro. 

• Hannah76

Alltså... Ni alla fyra verkar vara rätt slut..? Stackars barn som växer upp bland dessa personer.

• Boom

Jag förstår inte på vilket sätt jag är slut? Jag letar förgäves efter någonstans att bo varje dag och det där med kvinnojour har jag inte ens tänkt på men nu vet jag ju det och kan ta mig till en sån.

• ModestyB
    Boom skrev 2013-10-15 14:03:10 följande:
    Jag förstår inte på vilket sätt jag är slut? Jag letar förgäves efter någonstans att bo varje dag och det där med kvinnojour har jag inte ens tänkt på men nu vet jag ju det och kan ta mig till en sån.
    Bra, packa det nödvändigaste och åk nu.
  • Hannah76
    Boom skrev 2013-10-15 14:03:10 följande:

Ja ta dig därifrån.
    Har du anmält hans misshandel mot dig? 
Svar på tråden Vilken jävla soppa alltså!