• Mobility

G-punkts vibrator - vilken?

Hej på er!

Har gett mig tusan på att jag ska komma via g-punkten. Behöver dock lite hjälp att ta mig dit och undrar då vilken g-punktsvibrator som ska köpas. Rejäla vibrationer är nog det som kommer behövas... 

Ge mig era bästa tips och vart ni köpt dem!

// L  

• Svar på tråden G-punkts vibrator - vilken?
  • Anonym (Annika på G)

Jag har testat några olika g-punkts vibratorer och många har varit skit, några hyfsade och den jag nu använder helt underbart skön Har köpt den på www.dildoonline.se den heter 'beoynd g spot black' Ett tips är att hitta en som har 'vanliga' batterier som min har. Då kan man njuta länge och flera gånger utan att batterierna plötsligt tar slut

• Mobility

Tack för tipset! Hur skiljer sig den du rekommenderar mot de andra? Bättre vibrationer, hårdare.....?

• Annika på G
    Mobility skrev 2013-10-16 12:35:17 följande:
    Tack för tipset! Hur skiljer sig den du rekommenderar mot de andra? Bättre vibrationer, hårdare.....?

Skönare vibrationer och perfekt böjd så man lätt hittar rätt dessutom tystare och med riktig batterier! Helt klart värd sitt pris.
  • Annikan på G
    Mobility skrev 2013-10-16 14:56:57 följande:
    Tack!

Skriv gärna vad du tycker om den också. Om du fastnar för den förstås
  • Lisa på G

Brukar du få fontänisar? Jag hade aldrig fått det före den här leksaken kom in i mitt hem och in i mig:-P

• Lisan på G

För mig räcker det med att få g punkten stimulerad i alla fall... Har du vågat beställa någon än?

Svar på tråden G-punkts vibrator - vilken?