• iggelpiggelblå

Hur stort bor ni?

Jag och min kille har tillsammans 7st(!) barn.. 2 av dem är mina, och jag har dem boendes hos mig på heltid.
    Dem träffar sin pappa ytterst sällan.
    Min kille har sina barn varannan helg.

Vi har funderat på att vi kanske skulle vilja flytta ihop eftersom vi varit tillsammans 1år snart och bor i stort sett ihop ändå, och hans barn vill alltid att vi ska vara här hos mig, så han sitter och betalar för en lägenhet där ingen nånsin vistas.

behöver bonusbarnen ha egna rum?
    Blir ju ganska dyrt att sitta och betala på en stor lägenhet som bara fullnyttjas 4 dagar i månaden...
    Visst, jag vet.. har man skaffat barn så får man ta hand om dem

men är lite nyfikna på hur ni andra gör? 

• Svar på tråden Hur stort bor ni?
  • Whitetrash86

beror väl på åldern på barnen? även om det just nu bara är varannan helg så kanske man inte vill dela rum med sina syskon om man är äldre

• Lindsey Egot the only one

Barnen som bara kommer vh behöver inga egna rum men är detfem barn kan de inte dela på ett rum.

• Zingorina

Vi har 95 m2. En trea ombyggd till en fyra där gamla klädkammaren nu är ett genomgångsrum. Mina pojkar 11 och 14 har varsitt rum. Ca 7,5 m2 var. Pojkvännens pojkar, 5 och 7, skall få en platsbyggd våningssäng i gamla klädkammaren, genomgångsrummet. Mina pojkar bor hos oss varannan vecka. Pojkvännens varannan helg.

Svar på tråden Hur stort bor ni?