• Anonym (???)

har ni små knölar i läppen

upptäckt att jag har många väldigt små kulor/knölar inne i min underläpp.(gör inte ont) Inget som syns men kännet dem med tungan eller om ja trycker tänderna mot å rispar (svårt å förklara) någon mer som har de? eller vet/tror vad kan de vara? tacksam för svar

• Svar på tråden har ni små knölar i läppen
  • Anonym (jag hade)

När jag provade restylane så hade jag klumpar. har du gjort något sådant?

• Anonym (???)

ne aldrig gjort de lr haft de.

• petersson

Jupp har jag alltid haft tror jag .. men jag har inte märkt det förrns nu . Som små små lite hårdare paket inne i läppen. d syns tom på insidan när jag drar ut underläppen

• Anonym (???)

tack för svaren.. skönt att jag inte e ensam om de :) tack tack.

• Little Ms Chatterbox

Det har jag, har haft det sen jag var liten. vet inte vad det är men har aldrig funderat på det heller direkt. Eftersom det inte har ändrat sig i storlek eller flyttat på sig så låter jag det vara. 
    Fick en blodåder som satte igång att växa som bara den under min första graviditet. Då trodde jag att det var en av knölarna men nä läkaren opererade bort det som var fel så lämnades knölen kvar. 

Den blodådern som jag hade gjorde ont och var en färgförändring. Var alldeles blå på halva läppen och det sved och kändes väldigt konstigt. Troligen hade det börjat växa pga alla hormoner i kroppen.

• Anonym (???)

urs lät lite otäckt.
    men skönt att veta det är fler som har så.
     Vart lite små orolig då jag inte tänkt på det förut :)

Svar på tråden har ni små knölar i läppen