Beviljat snitt vecka 36?
Tar min fråga fört har nån av er fått igenom snitt vecka 36 och om ja varför och hur?
Jag är i vecka 25 nu detta är mitt andra barn jag har haft alla möjliga problem denna graviditeten äter citodon varje dag för att ens klara av smärtan och fått morfin sprutor 4 gånger under denna graviditeten.
Mina besvär är extrem fog lossning hemska migrän anfall och extreme depression, jag har fått sluta ta mina antidepressiva och sömntabletter för att de enda som funkade på mig får man ej ta under graviditeten.
Jag vet inte hur länge till jag orkar bryter ihop typ en gång i veckan har varit hos psykolog och pratad med bm men som sagt det finns inte så mycket hjälp nu känns det som inte ens citodon funkar. Jag hade planerat snitt med min dotter v38 men förlossningen startades v37 och vill nu därför föda v36. Jag har läst om komplikationer och att det är bäst att vänta så länge som möjlig men att må så här känns som att kommer skada barnet ännu mer. Jag har tänkt att boka tid hos läkare via bm och vill gärna ha tips om hr kan man lägga upp detta.