• MysMamman87

Julklappar - 40 kärleksfulla kärlekstips eller romantisk bok.

Hej!

Det är ju faktiskt inte så långt till julen nu så kom med förslag på julklappar till pojkvän/sambo/fästman/make :)

Jag har hittat en box med 40 kärleksfulla kärlekstips och en romantisk bok där man kan skriva om förhållandet, om sin partner och sätta dit bilder. Jag tycket att det är en bra ide, men är det för tjejigt? Tungan ute

• Svar på tråden Julklappar - 40 kärleksfulla kärlekstips eller romantisk bok.
  • AAS10

Tror nog inte en kille skulle uppskatta nått sånt...

• Älska mer

Låter som något man skulle kunna ge till en tonårstjej.

• ToLo

Jag fick nyligen ett Nallebud av min partner med en bok med kärlekscitat och padpulver.. Kanske inte låter så manligt men han uppskattade både boken och badpulvret lika mycket som jag;)
    Kolla på www.nallebudet.se

• Älska mer

Beror ju på ålder o intressen.
    Här har det varit konsertbesök, hotellövernattningar, liseberg o grönan, grejer till bilen, kläder, filmer,grejer till datorn,hygiengrejer, träningsutrustning,gymkort,spadagar,tupp o 3 hönor, sexspel som spelats som extra krydda,osv. Allt från 23-36 år.

• MysMamman87
    Älska mer skrev 2013-10-17 08:37:46 följande:
    Beror ju på ålder o intressen.
    Här har det varit konsertbesök, hotellövernattningar, liseberg o grönan, grejer till bilen, kläder, filmer,grejer till datorn,hygiengrejer, träningsutrustning,gymkort,spadagar,tupp o 3 hönor, sexspel som spelats som extra krydda,osv. Allt från 23-36 år.

Det va bra tips, tack :)
  • Älska mer
    MysMamman87 skrev 2013-10-17 08:40:25 följande:

Det va bra tips, tack :)
Svar på tråden Julklappar - 40 kärleksfulla kärlekstips eller romantisk bok.