• Anonym (Förvånad!)

Multipla orgasmer.. det går ju!!!! :)

Hej, jag vill bara dela med mig av en positiv upplevelse och ge hopp till er tjejer som tror att det inte går...
    jag är 36 år och har alltid haft lite "problem" att få orgasm tillsammans med män. Smeka mig själv har gått ganska bra men jag har haft svårt att komma under samlag eller över huvudet taget med män.
    Men min nuvarande sambo har det funkat bäst av alla. Jag brukar komma kanske var tredje gång vi har sex, då med hjälp av smek och pill, börjat lära mig att slappna av helt med honom.

Nåt jag aldrig upplevt dock och aldrig trodde mig skulle få uppleva är det här med multipla orgasmer, det har man läst om i sexnoveller och sett på film.. tjejer som kommer flera gånger på rad! jag har försökt själv några gånger men insett att jag får nog nöja mig med en :)

Jag brukar vara så glad o nöjd när jag kommit en gång med min sambo så jag har aldrig ens tänkt tanken på att fortsätta.. jag har trott att det varit omöjligt för mig eftersom jag har så svårt att ens komma en gång..

Men igårkväll fick min sambo nåt bus i blicken och smekte mig till en superskön orgasm, jag njöt i fulla drag och när jag kommit, vände jag mig mot honom för att ge honom en omgång, då tryckte han varsamt ner mig i sängen igen och fortsatta smeka mig.. jag blev först förvånad och sa, men jag har redan kommit.. trodde att han kanske inte förstått det! .. han bara log och sa jag vet... och fortsatte.. först kändes det ömt och lite obehagligt och jag tänkte att det kommer aldrig gå igen, det har inte funkat när jag provat själv. men han får väl förrsöka lite då.. 
    Så fel jag hade.. hans flinka fingrar började snabbt kännas enormt sköna och han hittade en helt ny rytm.. det byggdes upp inom mig och innan jag visste ordet av exploderade jag igen!! Jag klämde ur mig ett förvånat WOW.. och sjönk ner med jordens fånigaste smile.. Det där var nåt helt nytt!! jag har aldrig varit med om två gånger på raken sa jag... han log och fortsatte smeka mig... vadnu tänkte jag, är han inte klok!!??

Hela underlivet ömmade och pulserade och jag försökte ta bort hans hand... slappna av och lita på mig , sa han och log med busiga glansiga, helt klart kåta ögon!

jag blundade, slappnade av och försökte låta bli att tänka.. det enda jag gjorde var att känna.. hans fingrar rörde sig och det dröjde inte länge förrän det ömma och lite obehagliga förändrades och blev superskönt.. hela jag glödde!! Och jodå det gick! Jag kom en tredje gång!!! TRE gånger i rad !! Helt jäkla otroligt, jag har aldrig varit med om nåt liknande!!!

Vet inte vem som var nöjdast efteråt, jag själv eller min kille!!!

Så mitt råd till alla tjejer som liksom jag trodde att det inte var möjligt.. slappna av och försök.. det kanske känns lite ömt och "omöjligt" i början men det går över och det som kommer sen är såå jäkla fantastiskt så det finns inte!!!

36 år och precis upplevt min första mutlipla orgasm och helt överlycklig!                      

• Svar på tråden Multipla orgasmer.. det går ju!!!! :)
  • FjärilVingad73

Visst är det en underbar upplevelse!!! Glad

I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • Anonym

Ja detta är nått utöver det bästa. Känns som det är jag själv som skrivit. Samma ålder och har precis upplevt samma extas med min nuvarande kille. Trodde aldrig det var möjligt. Nu vill man bara ha mer mer mer... eller??!!

• Anonym (Förvånad!)
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-16 10:15:29 följande:
    Visst är det en underbar upplevelse!!! Glad

VERKLIGEN!!!

• FjärilVingad73
    Anonym skrev 2013-10-16 10:20:38 följande:
    Ja detta är nått utöver det bästa. Känns som det är jag själv som skrivit. Samma ålder och har precis upplevt samma extas med min nuvarande kille. Trodde aldrig det var möjligt. Nu vill man bara ha mer mer mer... eller??!!
    Oja, man vill bara ha mer!!
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • Anonym (Förvånad!)
    Anonym skrev 2013-10-16 10:20:38 följande:

Ja men eller hur! Helt fantastiskt. Jag trodde verkligen inte det var möjligt.
    Men så fantastiskt! Mer mer mer :)  
  • Anonym (Hur)

Smeker han bara utanpå då eller är det G-punkten han rör vid?

• MickeyKnox

Det låter ju helt fantastiskt!!
    Min sambo är också oerhört känslig precis när hon kommit men ger man henne bara ca en halv minuts återhämtningstid så kan hon utan större problem komma ännu en gång, och då nästan direkt. 
    I förrgår lyckades hon komma fyra gånger i rad på under tre minuter - rekord! Men sen var hon rätt utmattad och sa att "det räcker för den här gången - nu är det din tur". :) 

Så - good going och jag hissar en flagga för den kvinnliga multipla orgasmen! 

Cheers! 

• Anonym (man)

Klart det går , bara man tar sig lite tid att utforska varandra och komma på rätt ställningar , rätt punkter , osv.
    Min sambo har vid 40 års ålder upptäckt att hon kan få multipla orgasmer , fontänorgasmer , g-punktsorgasmer , klitorisorgasmer , m.m , något hon aldrig hann upptäcka i sitt tidigare 15 åriga förhållande eftersom hennes ex var ett egotrippat arsel som ansåg att sex var till för hans njutning och sket i hennes. 

• Anonym (Förvånad!)
    Anonym (Hur) skrev 2013-10-16 10:30:54 följande:
    Smeker han bara utanpå då eller är det G-punkten han rör vid?

Utanpå. ibland med något finger inne men jag känner inte så stor skillnad av det faktiskt.
  • Anonym (Förvånad!)
    Anonym (man) skrev 2013-10-16 11:17:13 följande:
    Klart det går , bara man tar sig lite tid att utforska varandra och komma på rätt ställningar , rätt punkter , osv.
    Min sambo har vid 40 års ålder upptäckt att hon kan få multipla orgasmer , fontänorgasmer , g-punktsorgasmer , klitorisorgasmer , m.m , något hon aldrig hann upptäcka i sitt tidigare 15 åriga förhållande eftersom hennes ex var ett egotrippat arsel som ansåg att sex var till för hans njutning och sket i hennes. 

Usch ja hennes ex lät som ett stort ego
    Sex ska ju vara för bådas njutning. Skönt för henne att hon träffat dig och får uppleva hur det ska vara! :) 
Svar på tråden Multipla orgasmer.. det går ju!!!! :)