• Anonym (Frågar)

Tjejer, när ni ser på porrfilm med er man.

Tänker ni då "vilken fin kuk han på filmen har, önskar min man hade en sån"?

• Svar på tråden Tjejer, när ni ser på porrfilm med er man.
  • Knall

Nej... Om jag ser på porrfilm med min man så handlar det om att bli kåt, det blir jag av situationen i filmen, kåta bkickar, ljud, erotiska inslag.. Kuken tänker jag inte ens på i den bemärkelsen, utan mer på hur skönt det ser ut att bli knullad...

Jag hoppas du inte är en sådan som jämför dig med en porrfilmsskådis? *Trött*

Min man är min man, hans kuk är perfekt!

En del av er män/ pojkar är mer kukfixerade än vi kvinnor generellt. ..

Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Anonym (Frågar)
    Knall skrev 2013-10-16 12:00:59 följande:
    Nej... Om jag ser på porrfilm med min man så handlar det om att bli kåt, det blir jag av situationen i filmen, kåta bkickar, ljud, erotiska inslag.. Kuken tänker jag inte ens på i den bemärkelsen, utan mer på hur skönt det ser ut att bli knullad...

Jag hoppas du inte är en sådan som jämför dig med en porrfilmsskådis? *Trött*

Min man är min man, hans kuk är perfekt!

En del av er män/ pojkar är mer kukfixerade än vi kvinnor generellt. ..

Jag är 19 år och har en tjej. Hon är några år äldre än mig och det var faktiskt hon som sa att det hade varit kul att se på en film tillsammans någon gång.

Det var en tanke som kom upp i skallen bara. Jag ser inte ut som killarna i filmerna direkt. Sjukt tjocka är dom ju. Alltså där nere :-P
  • Anonym (haha)
    Anonym (Frågar) skrev 2013-10-16 12:06:29 följande:

Jag är 19 år och har en tjej. Hon är några år äldre än mig och det var faktiskt hon som sa att det hade varit kul att se på en film tillsammans någon gång.
    Det var en tanke som kom upp i skallen bara. Jag ser inte ut som killarna i filmerna direkt. Sjukt tjocka är dom ju. Alltså där nere :-P
    Kan säga att det finns MASSOR med porrfilmer där killen ser helt normal ut där nere... 

• Anonym (Frågar)
    Anonym (haha) skrev 2013-10-16 12:10:27 följande:
    Kan säga att det finns MASSOR med porrfilmer där killen ser helt normal ut där nere... 

Okej. Kanske jag som ser onormal ut då inte vet jag. Har bara det jag sett att jämföra med.
  • Anonym (haha)
    Anonym (Frågar) skrev 2013-10-16 12:23:27 följande:

Okej. Kanske jag som ser onormal ut då inte vet jag. Har bara det jag sett att jämföra med.
    Eller så har du sätt porrfilmer där de ser överdriva ut.. Finns ju för många sådana filmer med..

Och hur menar du med att du ser onormal ut ?  
  • Anonym (Frågar)
    Anonym (haha) skrev 2013-10-16 13:11:43 följande:
    Eller så har du sätt porrfilmer där de ser överdriva ut.. Finns ju för många sådana filmer med..

Och hur menar du med att du ser onormal ut ?  

Nej men jag menade bara att eftersom du sa att det finns hur många filmer som helst där mannen ser normal ut, och jag nästan aldrig sett det i film, så är det kanske jag som är smalare där nere än vad dom flesta är. Eftersom jag upplever det så.
  • Anonym (haha)
    Anonym (Frågar) skrev 2013-10-16 13:15:26 följande:

Nej men jag menade bara att eftersom du sa att det finns hur många filmer som helst där mannen ser normal ut, och jag nästan aldrig sett det i film, så är det kanske jag som är smalare där nere än vad dom flesta är. Eftersom jag upplever det så.
    Ja kanske, hur ser tjejerna ut på porrfilmerna du kollar på ?? :P smala stora bröst, små blygläppar ?? ;) 

Sen kan de så klart se större ut på film också.. Men tror också kvinnor/tjejer föredrar normalstorlekar än stora bjäsingar..

När jag kollar på porr så kollar jag mer på tjejen en killen, tjejer är så sexigare även om jag inte tänder på dem normalt :P  
  • Anonym (Frågar)
    Anonym (haha) skrev 2013-10-16 13:37:01 följande:
    Ja kanske, hur ser tjejerna ut på porrfilmerna du kollar på ?? :P smala stora bröst, små blygläppar ?? ;) 

När jag kollar på porr så kollar jag mer på tjejen en killen, tjejer är så sexigare även om jag inte tänder på dem normalt :P  

Jasså?:)

Haha okej. Ja det är väl inget fel i att du gör det:)
  • Anonym (suck)
    Anonym (Frågar) skrev 2013-10-16 13:15:26 följande:

Men du, om nu din brud får se att killarna i porrfilmen har större kuk än du tror du då:

1. Det blir första gången hon ser en porrfilm.
    2. Hon kände inte till att det fanns personer med större kuk än du.
    3. Hon har aldrig varit med någon annan med större kuk än du.
    4. Hon tror att du har en jättestor kuk och kommer att bli överraskad när hon märker att det finns större.
    5. När det här går upp för henne kommer hon att göra slut / alternativt inte vilja ha sex med dig längre.

Som någon sa, du är garanterat tusen gånger så mycket kukfixerad än vad din brud är.
Svar på tråden Tjejer, när ni ser på porrfilm med er man.