• Anonym (Dotter)

Julklapp - Upplevelse i Sverige - Förslag?

(Anledningen till att jag är anonym är för att jag har familj/släkt  som också läser här)

Jag sitter här och funderar på det här med julklappar. Hela familjen är ganska dålig på att umgås och göra något tillsammans allihopa. Jag skulle vilja ge en julklapp som är en upplevelse för hela familjen (Två vuxna och tre "barn" alla barn är myndiga.)

Det ända jag har kommit på är, Vallarnas Frilufsteater.  Där går det ju att köpa presentkort, men jag har inte hittat något boende där som har möjlighet att köpa presentkort. Någon som vet något bra boende där? 

Finns det flera aktiviteter som skulle passa? 

Krav på upplevelsen, 
    Kvar i Sverige.
    Vi har alla mycket djur och svårt att få djurvakt så max över en helg och gärna så man kan ta med sig hund på boendet, upplevelsen är ett plus men absolut inte ett krav.  
    Ej spa eller liknande då jag inte tror det skulle passa killarna.

Någon som har några bra ideer?  

• Svar på tråden Julklapp - Upplevelse i Sverige - Förslag?
  • Anonym (Dotter)

Någon??

• Mellanmjölkens land

Ålder på de "vuxna"? Blir lite skillnad på om de är 50 eller 70 Intressen?

Höghöjdsbana och sen bo i stuga tillsammans? Finns på diverse olika ställen.

Skidåkning över helgen?

• Anonym (Dotter)

Föräldrarna ligger mellan 45-55 och barnen är 20-30 (för att förhindra allt alla skriker troll så kan jag säga redan nu att äldsta är en äldre halvsyster)

Höghöjdsbana och sen bo i stuga tillsammans? Finns på diverse olika ställen. - Jag personligen skulle tycka det var jätte kul, men det finns andra som inte tycker det är lika kul.
    Skidåkning över helgen? - Nja jag och min ena förälder åker inte skidor.

Jag funderar på någon forum utav kryssning? Men vad händer på båtarna egentligen och vad kan man göra i hamn?   

Svar på tråden Julklapp - Upplevelse i Sverige - Förslag?