• BusJohanna

Hur många blöjor byter ni per dag?

Hej. Kanske finns det fler liknande trådar men jag undrar hur många blöjor byter ni/bytte ni per dag när barnet var en, två, tre månader osv?
    Cirka så klart.

• Svar på tråden Hur många blöjor byter ni per dag?
  • Whitetrash86

Gick igenom ca 1 paket i veckan. Kommer inte ihåg hur många blöjor som var i paketet.. 24?

• caaroline

Min lilla är 3 månader och jag byter nog ungefär 8 blöjor på en dag kanske.

• viseversa

Oj nyfödda skiter ju HELA TIDEN så nbär dom var så små bytte man minst 10-15 blöjor om dagen. Nu kanske jag byter 4-5 per barn(har 2 bjöjbarn)

Instagram...LOVALOVISA
  • Whitetrash86
    viseversa skrev 2013-10-16 17:12:24 följande:
    Oj nyfödda skiter ju HELA TIDEN så nbär dom var så små bytte man minst 10-15 blöjor om dagen. Nu kanske jag byter 4-5 per barn(har 2 bjöjbarn)
    Det har aldrig mina barn gjort.. dom hade typ 4 skitdagar i månaden och då gick det lite mer blöjor men aldrig så mycket som 10-15
  • viseversa
    Whitetrash86 skrev 2013-10-16 17:17:28 följande:
    Det har aldrig mina barn gjort.. dom hade typ 4 skitdagar i månaden och då gick det lite mer blöjor men aldrig så mycket som 10-15
    Mina sket stup i ett den första månaden=). Men sen glesade det ut ju äldre dom blev.
    Instagram...LOVALOVISA
  • Whitetrash86
    viseversa skrev 2013-10-16 17:18:58 följande:
    Mina sket stup i ett den första månaden=). Men sen glesade det ut ju äldre dom blev.
    Ja alla barn är olika :)
  • BusJohanna

Skriv gärna åldern (1-12mån) och hur många blöjor per dag. Vill gärna se hir det kan skilja sig för samma barn över tid.

Har mkt tankar, funderingar ich diskussioner här hemma ;)

Svar på tråden Hur många blöjor byter ni per dag?