• suska1986

Skaffa vänner i Uppsala

Hej! Jag är en 27 årig tjej. jag har alltid varit över social tjej men senaste tiden har jag glidit från mina vänner. Jag behöver vänner som inte skaffar drama ( som mina gamla vänner). Jag gillar promenera, shoppa, gå på bio, fika osv.
    Jag skulle bli jätte glad om jag skaffade nån/ några tjejkompisar då kan man hitta på massor.
    Mvh. en utländsk tjej :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-17 11:11
    menade som skaffar drama :).

• Svar på tråden Skaffa vänner i Uppsala
  • Mikasa

Hej! Är en tjej på 22 år som bor i Uppsala och många av mina vänner studerar i Sthlm nu och de andra har man lixom vuxit ifrån, skulle vara jätte kul att träffa nya trevliga väninnor

Bästa hälsningar!

• suska1986

Hej :)! Så roligt att ni svarar :). Sthlm är inte så långt bort. Ja e i sthlm nästan varje helg :). Mikasa så roligt! Ja har samma situation som du. Det e alltid roligt me nya tjejkompisar

• suska1986
    sthlmtjej skrev 2013-10-19 20:09:50 följande:
    Hej! :) jag är på men jag bor i stockholm. nyinflyttad :)

Sthlm så nära o min favo stad :). Jag brukar vara i sthlm nästan varje helg o när jag blir trött i uppsala
  • Nattöga

Hej! Jag är en 24-årig tjej boende i Uppsala som också är rätt ny här, men inte direkt har några vänner att umgås med, i synnerhet inga tjejkompisar och det vill jag ju så gärna ha! Jag vill kunna träffa folk och gå på bio, teater, konserter, promenera, gå på museum, fika, äta, shoppa... Kort sagt är jag öppen för det mesta sålänge det kan kan bli i trevligt sällskap!

• suska1986
    RosorÄrRödaViolerÄrBlå skrev 2013-11-23 18:31:21 följande:
    Hej! Jag är en 24-årig tjej boende i Uppsala som också är rätt ny här, men inte direkt har några vänner att umgås med, i synnerhet inga tjejkompisar och det vill jag ju så gärna ha! Jag vill kunna träffa folk och gå på bio, teater, konserter, promenera, gå på museum, fika, äta, shoppa... Kort sagt är jag öppen för det mesta sålänge det kan kan bli i trevligt sällskap!
    ja förstår dig så bra :(. ja känner samma sak 
Svar på tråden Skaffa vänner i Uppsala