Vill men vet inte om jag orkar...
Jag och min sambo väntar våran andra gemensamma barn. Har en son på 2 år tillsammans och han har två äldre barn på 11 och 8 år. Jag har ända sen dag ett gillat dom och gjort allt jag kan för att vi ska ha barnen mer. Sambon hade barnen vh fre-sön när vi träffades.
Sambon har fortfarande kvar samma jobb tyvär. Alla vill att barnen ska vara här oftare, både vi barnen och barnens mamma.
Jag hade en liten fundering nu när jag kommer vara hemma och vara föräldraledig igen. Att barnen är har w istället. Sambon kan komma hem ibland under veckorna men då sent på kvällen för att sedan åka tidigt på morgonen igen.
Ena delen av mig vill det då jag som sagt gillar dessa barn väldigt mycket men jag vet ärligt inte om jag kommer orka. Barnen bråkar rätt så ofta, hjälper inte till, tar inte undan sina egna saker, är väldigt trotsiga och skolan ligger i andra sidan stan så då måste jag och barnen skjuta och hämta dom från skolan varje dag.
Känner att ansvaret ligger på mig om syskonen ska få en bra relation till varandra eller inte. Men det är inte värt att samma amningen igen och bli en trött och slutkörd morsa.
Hur hade ni tänkt i min situation?