• min hemlighet

Finns det nåt värre än...

... att hänga en ljus 60-tvätt? BARA underkläder! Barnens strumpor tar en halvtimme att få ordning på och när man ska para ihop dom sen har man i alla fall en 4-5 udda.Demon

Dagens I-landspoblem deluxe för mig Tungan ute

Vad svär du över?

• Svar på tråden Finns det nåt värre än...
  • pluvdo

När man står och diskar och saker i diskstället börjar glida iväg och ramla ur eller ramla omkull. Det kan jag bli irriterad på. En plastmugg ramlar, jag ställer tillbaka den, den ramlar igen, jag ställer tillbaka, något annat ramlar, jag ställer tillbaka, så ramlar plötsligt massa saker helt oprovocerat ut och aaahhh!!! trött man blir.

Men först skall jag gå in i garderoben och säga pisspotta... men säg det inte till mamma.
  • mycketsaft

Leta efter fjärrkontrollen när det är superjobbig reklam på tv!!

• Queenie70

När man kliver på smulor el gruskorn exakt en sekund efter att man ställt in dammsugaren.

• Aniiee

Sega laddscener på TV-spel.

När Soppåsen är full och det inte finns någon ny.

Skåp som vägrar stängas alt. stängs av sig själv.

Lamphelvetete i badrummeT (trodde lampan gick, bytte lampa, men nej. Trodde Proppen gick, bytte propp, men icke. Får ringa fastighetsskötaren....)

När batterierna i datormusen dör mitt i vad man än gör. Värst i en fight.....

Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Tonårsmamman1

Gladpack, dvs plastfilm. Är sjukt jobbigt, trasslar nästan alltid, speciellt på morgonen när man har bråttom.

Svar på tråden Finns det nåt värre än...