Julklappar till 8 - 9-årig kille?
Vad ska du ge din 8 - 9-årige kille i julklapp i år. Tänkte att vi kan tipsa varandra lite här.
Vad ska du ge din 8 - 9-årige kille i julklapp i år. Tänkte att vi kan tipsa varandra lite här.
hmm. minecraft till datorn är alltid najs om de inte redan har. annars så kan ju typ vad som helst som br rekommenderar vara kul. Lego är bäst! man kan inte ha för mycket av lego. Har föräldrarna gård och mycket plats och man har kollat med dem innan så är en skrotbil väldigt kul att få som liten grabb. och då kanske familjen får en mekaniken på köpet efter något år.
Bra tips. Här blir det en skateboard men jag måste hitta på något mer. Skrotbil har vi inte plats till. Kanske minecraft. Det har han hos sin pappa redan. Kan tycka att det räcker.
Min pys på 8 år, ska få nhl 14 till xbox, han har önskat sig nhl i flera år, så det kommer nog uppskattas :) Sen har jag även köpt playmobils piratskepp, och en fingerboard med skateramp. Det får räcka så :)
Men gillas hockey och fotboll så kan jag rekomendera stiga hockeyspel eller fotbollsspel, det verkar riktigt populärt bland min sons kompisar. ibland kan man fynda dom till riktigt schyssta priser :)
Här kan det bli nya Skylanders som är superinne här. På önskelistan står det också pengar, telefon, jumbokula (glas) och trollstav.
Men jag tror tomten kan komma med nya fotbollsskor, fotboll och matchställ som de ska ha i laget.
2 spel står högst på önskelistan här: skylanders swap force och disney infinity (tror jag det heter). Vi har wii och x-box men de finns väl till alla konsoler.
Annars vet jag inte än. Han gillar mycket. Skylanders, angry birds, star wars, ben10, pokemon osv i all oändlighet. Gillar pokemon-kort och fotbolls-kort (fast han inte har något intresse för fotboll, haha). Så det finns mycket att välja på. Han ska bli kemi-professor (ja, jag vet inte?) så sånna där små experiment-kit är intressant med.
Tack för tipsen. Vi har inte Wii eller x-box. Fotbollskort kan det bli. Ben10 och playmobil lekte han med för några år sedan. Även bakugan och beyblade verkar han ha tröttnat på. Finns det nån ny sån innegrej? Fotbollskläder och en del andra kläder och lite böcker ska det bli.