• realisten

otäckaste ni varit med om med anden i glaset?

jag är ny så vet inte om de redan finns! frågan är ställd!

• Svar på tråden otäckaste ni varit med om med anden i glaset?
  • Coccolina

Min vänner ville att jag skulle vara med och jag ville inte... tillslut sa jag OK men bara om jag kunde lägga bibeln bredvid (jag är troende men det var mer en grej för att så att säga inte "ge med mig" utan motprestation:-P ) de suckade och sa ja.... lade ner bibeln bredvid där de redan hållit på ett tag och lekt anden i glaset... Samma sekund jag lade ner bibeln exploderade glaset!! Ingen rörde vid det ens!! 

Aldrig gjort det igen efter det...... Och inte vännerna som var med heller!! 

I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • Emeliy
    realisten skrev 2013-10-18 00:43:45 följande:
    jag är ny så vet inte om de redan finns! frågan är ställd!
    Åh minnen Skrattande Vi höll alltid på att larva oss och ställde en massa dumma frågor och så frågade jag: ''När kommer Janina dö?'' Min kompis som var med och som var räddast av alla. Så flyttade glaset sig och stavade imorgon och sen fortsatte vi att spela för vi visste ju att det var någon som flyttade glaset. 
    Det läskiga är att Janina blev påkörd av en bild dagen efter. Det pratar vi än om idag. Hon skadades inte allvarligt som tur var! Det var riktigt creepy!  
  • realisten

härligt med lite svar

• Emeliy
    realisten skrev 2013-10-18 01:14:16 följande:
    härligt med lite svar
    Har du själv varit med om något otäckt? Glad
  • realisten

Nej har faktiskt aldrig testat de heller

Jag skulle det en gång men blev så tydligt varnad att jag faktiskt fegade ur.

• Emeliy
    realisten skrev 2013-10-18 01:27:29 följande:
    Nej har faktiskt aldrig testat de heller
    Jag skulle det en gång men blev så tydligt varnad att jag faktiskt fegade ur.
    Nej du måste ju testa iallafall, once in a lifetime liksom Skrattande Haha men jag gör nog inte om det iallafall!
  • realisten

hehe ja de är lite så jag tänkte så ska se om jag får med mig några att köra de iallafall en gång

• Emeliy
    realisten skrev 2013-10-18 01:37:26 följande:
    hehe ja de är lite så jag tänkte så ska se om jag får med mig några att köra de iallafall en gång
    Ja det tycker jag allt! Undvik frågan om när man ska dö kanske, ett tips bara Skrattande
  • Lindsey Egot the only one

Min kompis storasyster blev inlagd på psyket efter sen hon och hennes kompisar lekte anden i glaset. Anden hade bett henne kolla i garderoben och hon hade gjort det. Efter det var hon aldrig mer som hon skulle. Hon åker fortfarande fram och tillbaka till psyk och blir tvångsinlagd emellanåt. Jag och min kompis fick inte reda på så mycket då bara det jag skrivit här och ingen vill prata om det heller. Jag kommer så väl ihåg det eftersom jag sov över hos min kompis när det hände.

• dennis02

Jag har varit med om riktigt otäcka grejer till följd av att jag använde Ouija-bräde i min ungdom för att hämnas på en antagonist genom att åkalla onda andar.

Det var så otäckt att jag knappt vågar gå in på det, men jag blev hemsökt av en massa väsen som ibland visade sig som gestalter, ibland hördes som sinnessjuka orala ljud och skrikanden. Ibland kände jag lukten av död och lik. Och jag nyttjade varken alkohol eller droger i den åldern.

Kan säga att det finns en uppenbar anledning till att jag är troende kristen idag.

De rika ska fan dela med sig till de fattiga!
Svar på tråden otäckaste ni varit med om med anden i glaset?