• Undercover

Långt ner i halsen

När vi har oralsex så vill min man att jag kör ner hela dolmen långt ner i halsen. Den är så stor och grov att jag får kväljngar av detta.

Nån med erfarenhet? Vad man kan göra mot detta?

• Svar på tråden Långt ner i halsen
  • Anonym

Det finns en enda sak att göra; Ta den INTE ända ner i halsen eller så spyr du ner killen.... Då vill han nog inte mer.

• BillaBong

Vad du ska göra? ... Låta bli att köra ner den i halsen.
    Det är nog det enda och bästa råd jag kan komma med :P

Annars får du väl försöka "vänja" dig på något vis, om det går?

• Kajsan

Vad du ska göra?
    Gå hem eller ev prova att köra ner en aubergin i hans hals så han vet hur det känns?

• Lady Namárië

Din man verkar inte vara så hemma på det där. Jag föreslår att du googlar frasen "how to perform fellatio" och sätter dig in i hur man gör det trevligt för honom utan att kvävas. Förhoppningsvis tycker han också att det är roligare.

• Lady Namárië

Förresten, ts, passa på att googla "how to perform cunnilingus" (229 000 träffa jämfört med dryga 700 vid fellatio, det säger väl en del? ) och be att han återgäldar tjänsten.

• Anonym (deepthroat)

kallas även deep throat, och är lätt bara man lär sig... jag lyckas ta den ner i halsen numera utan problem, gäler bara att lära sig kontrollera kräkreflexen, men man kan inte göra det i alla ställningar, lättast är att man har huvudet över sängkanten och slappna av och låtr honom sköta arbetet eller ligga i en 69:a och göra det... men jag föredrar över sängkanten då han kan knu**a mig i mun/hals

Svar på tråden Långt ner i halsen