Långt ner i halsen
När vi har oralsex så vill min man att jag kör ner hela dolmen långt ner i halsen. Den är så stor och grov att jag får kväljngar av detta.
Nån med erfarenhet? Vad man kan göra mot detta?
När vi har oralsex så vill min man att jag kör ner hela dolmen långt ner i halsen. Den är så stor och grov att jag får kväljngar av detta.
Nån med erfarenhet? Vad man kan göra mot detta?
Det finns en enda sak att göra; Ta den INTE ända ner i halsen eller så spyr du ner killen.... Då vill han nog inte mer.
Vad du ska göra? ... Låta bli att köra ner den i halsen.
Det är nog det enda och bästa råd jag kan komma med :P
Annars får du väl försöka "vänja" dig på något vis, om det går?
Vad du ska göra?
Gå hem eller ev prova att köra ner en aubergin i hans hals så han vet hur det känns?
Din man verkar inte vara så hemma på det där. Jag föreslår att du googlar frasen "how to perform fellatio" och sätter dig in i hur man gör det trevligt för honom utan att kvävas. Förhoppningsvis tycker han också att det är roligare.
Kajsan-->
Förresten, ts, passa på att googla "how to perform cunnilingus" (229 000 träffa jämfört med dryga 700 vid fellatio, det säger väl en del? ) och be att han återgäldar tjänsten.
------> kajsan
Perfekt svar!
kallas även deep throat, och är lätt bara man lär sig... jag lyckas ta den ner i halsen numera utan problem, gäler bara att lära sig kontrollera kräkreflexen, men man kan inte göra det i alla ställningar, lättast är att man har huvudet över sängkanten och slappna av och låtr honom sköta arbetet eller ligga i en 69:a och göra det... men jag föredrar över sängkanten då han kan knu**a mig i mun/hals