• Anonym (Katthår)

När du suger kuken

När du skall till och suga en kuk - drar du tillbaka förhuden och börjar direkt på ett blottat ollon eller börjar du med förhuden täckandes ollonet så att du egentligen suger och slickar på ett täckt ollon?

Brukar du slicka längs skaftet också? Och hur gör du med pungen...låter bli eller suger du och slickar över den också? 

• Svar på tråden När du suger kuken
  • Anonym (xx)

Olika från gång till gång och beroende på vad kille tycker om.
    Vanligast är att ta tillbaka förhuden när man suger. Eftersom jag kan ta hela så finns inget behov att slicka skaftet. Annars är det ju ett sexigt förspel innan sugandet.
    Pungen kan jag suga på om killen har rakat dom. Men det gäller ju att vara försiktig. 

• Anonym (Lu)

Jag brukar dra ner förhuden på min kille innan jag börjar suga.

Slickar ibland på skaftet emellanåt men låter bli kulorna då han sagt att det inte ger honom något.

• Anonym (olika)

först drar jag ner förhuden, sen slickar jag längst rosen upp mot ollonet och sluter läpparna runt och om suger ner kuken.. typ... 

Fast det varierar ju lite också.. min kille gillar när jag slickar på "strängen" och leker med tungan med cirkulerande rörelser medans jag suger in kuken så långt jag kan/vill..

Fast en kuk med stånd brukar ju förhuden vara rätt så långt ner.. om inte killen har väldigt lång förhud iofs..  

• Anonym (PM)

Med min nuvarande kille blir det att börja med täckt ollon. Han är lite trång i förhuden när man ska dra bak den över ollonet så salivet får vara lite hjälpmedel då.

• Anonym (The Milf)

Jag brukar suga in ena pungkulan i munnen och hålla den där ett tag å massera den med tungan.. brukar uppskattas Tungan ute

• Anonym (x)

Tycker det är svårt att kunna få in hela... liksom. Hur göör man? Vill ju kunna det....

• Anonym (Undran)

Ingen som typ runkar samtidigt som man suger? Förstår ni hur jag menar? Då blir det en dubbeleffekt med både runk och sug.

• Vaken

Kan ju snabt beskriva en "standard avsugning". (Senast för 20 minuter sedan)

Börjar med att slicka runt roten. Sedan arbetar jag mig sakta uppåt längs skaftet. Och över det täckta ollonet. Sedan slickar jag nogrant  i mig all försats som kommit under tiden. Därefter sluter jag läpparna runt det täckta ollonet och låter kuken glida in i munnen. Efter en stunds bearbetning brukar jag sticka in tungspetsen under förhuden och vispa runt. Jag har alltså läpparna slutna runt skaftet samtidigt som jag slickar direkt på ollonet utan att dra ner förhuden. Av någon anledning gillar jag själv detta väldigt mycket. Det känns mysigt att sticka in tungar på ett tajt ställe. När jag kommer ända ner till kanten på ollonet kläms tungar hårt mellan ollonet och förhuden. Detta kan jag hålla på med i evigheter. Därefter drar jag ner förhuden och slickar direkt på det blottade ollonet.

Kulorna slickar jag på och tar in i munnen en och en. Och de får då en försiktig massage med tungar samtidigt som jag sakta runkar kuken. Återgår sedan till att suga igen. Växlar lite mellan att suga och slicka på både kuk och kulor. När jag märker att det är nära för honom brukar jag börja runka samtidigt som jag suger och då tar det inte lång tid innan han kommer i min mun.

Svar på tråden När du suger kuken