är kär i min 36 åriga lärare!! Vad ska jag göra?
Hej!
Behöver verkligen eran råd och hjälp.. orkar inte mer! Kan inte sluta tänka på min lärare.. har försökt sluta men jag kan inte.. Har nog insett att jag är kär i honom!
Jag är en 16 årig tjej som går i gymnasiet, jag har alltid varit mogen för min ålder,då jag alltid haft vänner som är vuxna.. och aldrig känt mig som en "normal" ungdom!
Men nu är så att jag är stört kär i min lärare. Han 36 år, jag gillade honom från första dan han kom in i klassen med hans vackra leende och vackra blonda hår! Men de är inte utseendet... han är väldigt ambitiös, smart, snäll,
Jag har aldrig vågat prata med honom bara vi" men jag räcker upp handen i klassen då och då...men jag ville liksom inse att jag gillade honom..för de är ju bara fel!
Men jag fick känslor för honom som jag aldrig fått! Han kollar på mig ofta och i bland kan brukar våran ögonkontakt hålla i flera sekunder när han pratar med klassen.. Han frågade även mig och jag kunde hjälp honom att hämta böcker till klassen. och jag var alltid nervös runt och omkring hnm men nu har de blivit värre!
Jag gillar hnm verkligen.... de handlar inte sex... vill bara hur han mår i bland.. vill veta hur han är som person utanför skolan!
Vi brukar även gå hem samma väg... och ibland säger han hej eller godmorgon.
Och säg inte att jag vill ha högre betyg och vill ha sex med hnm.. för de vill jag inte! jag har väldigt bra betyg och klarar mig fint... har sett att han lägger extra tid på mitt prov ..för mina kompisar får inte lika mkt feedback som jag.. fast de har mindre betyg än mig!
men vad ska jag göra!!!??
jag vill gå närmare honom.. jag vill att han ska prata med mig!! mer än en mening!
jag vill vara med hnm!
tips!! hjälp!
om de finns ngr manliga lärare här.. skulle ni ens tänka er att ta en fixa med er elev eller få känslor??