• Erfdgt

Molo, overall, erfarenheter?

Är det någon som har erfarenhet av Molo? Hittade en så fin overall, men vill ju att den ska vara bra också! Någon som vet hur dom är i storleken? Generellt sett små, normala eller stora? Jämfört med Reimatec tex? Overallen finns nämligen bara upp till 128

• Svar på tråden Molo, overall, erfarenheter?
  • viseversa

Vi hade våran i 2 vintrar och är väldigt nöjda. Nu får den vänta ett år innan barn nr 4 är stor nog för att kunna ha den. Men den är fortfarande hel och ren.

• viseversa

Ja och den är varm och mina barn frös aldrig i den. Vi hade den fina i regnbågens färger.

• Erfdgt
    viseversa skrev 2013-10-19 09:48:38 följande:
    Vi hade våran i 2 vintrar och är väldigt nöjda. Nu får den vänta ett år innan barn nr 4 är stor nog för att kunna ha den. Men den är fortfarande hel och ren.
    Så du tycker det är bra kvalitet? Håller den värmen bra? Och hur står den emot väta? Upplever du den liten eller stor i storleken? Ja, eller helt normal.
  • Erfdgt
    viseversa skrev 2013-10-19 09:49:12 följande:
    Ja och den är varm och mina barn frös aldrig i den. Vi hade den fina i regnbågens färger.
    Får man fråga vart ni bor? Alltså hur kallt ni får det på vintern? :)
  • Majuni

Molo är snygg och bra... har haft flera stycken till mitt barn. både hållt värmen och stått emot väta.

• Erfdgt
    Majuni skrev 2013-10-19 09:55:44 följande:
    Molo är snygg och bra... har haft flera stycken till mitt barn. både hållt värmen och stått emot väta.
    Tack för svar :) Hur har du upplevt storleken?
  • Majuni
    Erfdgt skrev 2013-10-19 10:02:45 följande:
    Tack för svar :) Hur har du upplevt storleken?
    har för mig att de var rymliga. det är ett tag sedan så de kan ju ha förändrats. numer har vi de senaste åren haft isbjörn, riktigt bra overaller, överlägset bäst. Men molo vara också bra
  • Erfdgt
    Majuni skrev 2013-10-19 10:07:07 följande:
    har för mig att de var rymliga. det är ett tag sedan så de kan ju ha förändrats. numer har vi de senaste åren haft isbjörn, riktigt bra overaller, överlägset bäst. Men molo vara också bra
    Ja, det är sant :) Har hört att Isbjörn ska vara bra. Dock aningen dyrare och inte lika fina ;) hehe
  • viseversa

Tycker den är ganska stor i storlekarna. Vi bor i Sthlm. Den har stått emot både väta och kyla bra.

Svar på tråden Molo, overall, erfarenheter?