• Anonym (Rumpnissen)

FL:s snyggaste rumpa?

Har du snygg rumpa? Stor?, liten?, päronformad? eller en vältränad bakdel? Posta bilder på din bakdel och var med i "FL:s snyggaste röv"..Domare här är DU..och jag.
    OBS, inget naket utan minst kallingar eller trosor..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-19 18:01
    Man har synpunkter ang valet av domare i denna tråd...så en förtydligan är då att JAG är domare och du får tycka...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-28 12:00
    OBS OBS!!! Ni som bara vill fälla elaka komentarer, gnälla, klaga och moralpredika eller ni som leker hobbypsykologer, kan söka er till andra sidor. Vv RESPERKTERA detta.

• Svar på tråden FL:s snyggaste rumpa?
  • kissmyASS

Jag tror att jag har FL snyggaste rumpa helt klart! Den är stor, rund och vältränad! Inte långt ifrån min stulna bild så därför behöver jag inte lägga upp en annan.

Lyft blicken från min avatarsbild och följ sedan instruktionerna...
  • Anonym (Rumpnissen)
    kissmyASS skrev 2013-10-19 15:09:03 följande:
    Jag tror att jag har FL snyggaste rumpa helt klart! Den är stor, rund och vältränad! Inte långt ifrån min stulna bild så därför behöver jag inte lägga upp en annan.

Yummi!
  • Anton Chigurh

Jag har en variant av en skotskt kilt på mig, det får räknas som kalsonger i detta fallet.

Mvh, //Anton Glad

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Haskel
    Anton Chigurh skrev 2013-10-19 15:56:10 följande:
    Jag har en variant av en skotskt kilt på mig, det får räknas som kalsonger i detta fallet.

Mvh, //Anton Glad

FAAN VAD SNYGG DU ÄR ANTONFlört,  samt att du är förbannat trevlig.

Trevligt initiativ av dig att deltaga i denna trevliga tråd. Dock har jag lite svårt att ta tråden på största allvar, mina funderingar gäller domarna. För att kunna kora rätt vinnare, krävs ett riktigt proffs tror jag. Vi på FL har ju tillgång till en av världens absolut främsta rumpexperter. En rumptråd utan tillgång till proffset, kännas inte helt seriös 
  • Ramiz

Klart att jag har den snyggaste rumpan

(Vet inte hur man lägger upp en bild via mobilen) Återkommer med bild imån

• Anonym (Rumpnissen)
    MrMom skrev 2013-10-20 01:47:14 följande:

Duger denna? Klart den gör!! FAst väldigt rund för att vara man...

• MrMom
    Anonym (Rumpnissen) skrev 2013-10-20 03:04:21 följande:
    Är inte riktigt så rund, måste vara vinkeln :)
  • Anonym (Lola)
    Anton Chigurh skrev 2013-10-19 15:56:10 följande:

Mvh, //Anton  

Den där skulle man vilja sätta tänderna i, yummie!
  • Anonym (hehe)
    MrMom skrev 2013-10-20 11:16:27 följande:
    Är inte riktigt så rund, måste vara vinkeln :)

Många kvinnor hade nog velat ha en sådan rund rumpa som din....TÄNK då att tjejer kanske också vinklar när de tar bilder på sin.
Svar på tråden FL:s snyggaste rumpa?