oroa av mej
Fuuuck hjälp!
Snälla någon lugna mej.
Har mått helkasst sista veckan. I måndags braka jag ihop på jobbet. Hjärtklappaning, yrsel osv o fick åka hem. Har tänkt stress och tillomed varit till doktorn o kollat hjärtat men allt var bra. Hela tiden haft ett svagt illamående och känt igen känslan som när jag hade högt blodtryck när jag väntade dottern. Idag precis slut fast jag sovit så slog det mej som en bomb, skit, tänk om jag är gravid!!! Haft mens ganska nyligen men den var inte som vanligt, mindre o kortare.
Är jag det så blir det INTE kul, dejtar en kille som är steriliserad :( Bara dejtar, inget förhållande mao inga löften o jag har väl slarvat lite med en sommarflirt ända sen i juli. Sommarflirten är UNG och inget pappaämne alls. Jag som alltid sagt att jag inte skulle kunna göra abort inser ju att det skulle vara det enda rätta, faaan! Vill satsa på dejten men nu känns det ju lagom seriöst om jag blivit gravid med någon annan.... Har hela tiden ett svagt illamående, rusande hjärta, trött o kissnödig.
Är helt grön på detta, till vilken vecka kan man göra abort? Hur går det till osv? OM jag är gravid borde jag vara runt vecka 7-8