• Anonym (andra)

Hur firade du din 25-års dag?

Jag undrar hur andra personer har firat sin 25-års dag. Hade ni en stor fest? Hade ni en liten fest? Fira ni med endast familjen? Kanske inte alls?

Varför jag undrar är för att jag känner mig "misslyckad" för att jag bara kommer fira med några få personer medan det känns som alla andra har massa vänner och stora fester...

• Svar på tråden Hur firade du din 25-års dag?
  • micha123

Jag firade med en bit mat och lite tårta med min närmaste familj :p jag gillar inte att fira födelsedagar så det passade mig perfekt med en lugn sammankomst ;p

• Anonym (-93)

Måste erkänna att jag inte riktigt minns. Tror knappt jag firade alls. Har liksom inte gjort det sen barnkalasen när man fyllde typ 4-8 år. Fyller så nära jul att mina föräldrar knappt uppmärksammat det heller och folk har fullt upp med allt julstök. Enda riktiga firandet som vuxen var 18-årsdagen om vi pratar nåt som ö.h.t liknar fest. 40 bjöd jag hem några,annars är det bara maken som firat mig senaste 9 åren.

Huvudsaken du blir nöjd! Om du vill ha brakkalas så ställ till det! Glad Om inte så ha bara nåt familjärt. Att jämföra med andra ger ju inget,h*n som firade med 100 stycken,men inte minns det dagen efter för h*n var så full kanske inte hade på långt när lika kul firande som h*n som firade ensam med en smarrig bakelse! Drömmer 

• sextiotalist

39 graders feber och en omtenta i matematisk statistik (den dagen glömmer jag inte), ja, jag tog den, hur vet jag inte.

Nej, jag firade inte något speciellt, jag var en fattig student på den tiden och fyllde år kring omtentaperioden kring påsk, så det var bara vi som omtentade som var på plats. 

• tjej87

På själva födelsedagen åt jag på restaurang med mina syskon samt deras respektive. Jag hade distansförhållande då så min pojkvän kunde inte komma eftersom det var en vardag, samma med mina föräldrar. Sen hade jag en liten fest nån helg senare med typ 8 vänner med respektive, mina syskon och min pojkvän. Plockmat, quiz och tårta :) jag tycker inte man behöver fira stort utan man ska fira så som man vill

• Millan83

Osäker på hur själva dagen firades men jag och en vän hade en gemensam fest med barnkalastema. Vi hade båda haft en tuff period så vi tog det rätt lugnt! Fiskdamm, lekar, tårta och ballonger! Alldeles perfekt och ett par vänner inbjudna!

• Whitetrash86

hmm... bullar med familjen? eller jag kanske inte firade mig det året alls... kommer inte ihåg. Har inte firat min dag sedan 3an.

• elinvd

På förlossningen. Min dotter föddes på min 25-årsdag. Så det blev ingen stor fest eller så.

• Gryntroll

25-årsdagen blev fest, ganska stor med mycket vänner och familj. Lånade lokal och hade chili-con-carnemiddag, tårta och efterföljande fedt med discolampor osv till musiken 30-årsdagen däremot blev med mannen på en strand på Koh Samed i Thailand, grillade skaldjur och en sköbt soft kväll bara vi två Man gör som man vill och inget är mer "rätt" än något annat!

Svar på tråden Hur firade du din 25-års dag?