• Supertorsk

Hur är en riktig man?

Jag heter Jarmo. Jag är en riktig man.

Den största fisken i en liten damm
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur är en riktig man?
  • Enter Sandman
    En glad tjej skrev 2013-10-20 08:22:05 följande:
    Alla män är väl riktiga? Förstår inte vad du menar, hur är en riktig man?

Ställer mig lika frågande jag.
  • Anton Chigurh

En riktig man köper blommor till sin kvinna, lite då och då, inte bara när hon fyller år. Och så sätter han på henne i provhytten på MQ. Alternativt efter 12 minuters promenerande i skogen. Om det nu inte finns någon MQ affär i närheten.

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Themis
    viseversa skrev 2013-10-20 08:28:36 följande:
    Han har en penis. Annars är det en riktig kvinna. 
    Det kan man inte vara helt säker på nuförtiden, iofs. Men jag förstår vart du vill komma.
    Whenever you get mad, just think of a Tyrannosaurus rex trying to masturbate. /unknown
  • fluu

Tja, han har en snopp. Sen är det väl fritt för variation.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • VictoriaJ02

En riktig man är en man som förstår att uppskatta sin kvinna. Som inte tar henne för given utan är tacksam och visar denna tacksamhet varje dag i förhållandet, med att hjälpas åt i hushållet, med barnpassning och gärna presenter.

Många män är hur goa och charmiga som helst i början av förhållandet. Sen när det blivit slentrian chanserar de och börjar rentav bli otrevliga och krävande.

• Supertorsk
    VictoriaJ02 skrev 2013-10-20 16:21:54 följande:
    En riktig man är en man som förstår att uppskatta sin kvinna. Som inte tar henne för given utan är tacksam och visar denna tacksamhet varje dag i förhållandet, med att hjälpas åt i hushållet, med barnpassning och gärna presenter.

Många män är hur goa och charmiga som helst i början av förhållandet. Sen när det blivit slentrian chanserar de och börjar rentav bli otrevliga och krävande.

Ah - samma som kvinnor då. Som förutsätter att mannen ska fortsätta på samma sätt som i början av förhållandet, utan uppmuntran.
    Den största fisken i en liten damm
Svar på tråden Hur är en riktig man?