• Lily78

Ömma bröst = progesteron behandling enbart ??

Hej ! Vet inte om jag hamnat i rätt forum då jag e helt ny här :) Jag tar proggisar 2/dag och har bim om 5 dagar .. Nu till min fråga .. Är så trött på mina bröst , dom gör verkligen ont från sidorna sett och är det verkligen bara progesteronet som gör detta ? Vet att det är en biv men ändå.. Finns det ingen som blivit gravid under / med progesteron behandling, och hur kändes era bröst när ni plussade ? Nån med en solskens historia om era tuttar ?😃

• Svar på tråden Ömma bröst = progesteron behandling enbart ??
  • Lily78

Tillägg ..

Ska säga att dom blivit mycket större och jag är svullen över livmodern oxå .. Har mått lite illa oxå..

Vet att det säkert är bara biv. Av progesteronet men nån som känt skillnad de gångerna nu plussade ?

• Thotis90

Jag har provat progesteron, dock i krämform, och brösten ömmade inte alls. De brukar göra det annars, men krämen tog bort det helt. 

Oförklarligt (och sekundärt) barnlös - hedblom.blogg.se
  • Falumamman

Jag har testdag om 6 dagar, ömma bröst och illamående i perioder. Det är förmodligen proggisarna det beror på. Graviditetstecken, äkta sådanna brukar komma senare, några dagar eller veckor efter testet visat plus. Iaf var det så för mig och mina två tidigare graviditeter.

• Lily78

Okej :) ja det är säkert proggisarna det beror på ...:( men man kan ju hoppas !!

Har varit gravid förut (abort) och då har jag ju haft samma symptom som nu men nu e det väl bara proggisarna ..

• Lily78

Men ingen som fått plus ? Och stämde då era symptom trots proggisar ?

Svar på tråden Ömma bröst = progesteron behandling enbart ??