• Anonym (Ella)

Är du tjej trång i slidan?

Du tjej, är du trång eller vid i slidan? (Om du röstar och flera alt stämmer, ta det alternativ som stämmer bäst in)

Beror din slidstorlek på "hålets naturliga form" eller på om du har starka muskler?

Killar, kan en tjej vara för trång, tycker du?

Jag har absolut inga knipmuskler, kan inte ens knipsa av strålen när jag kissar fast jag försökt Förvånad
    Men själva hålet är jättelitet och jag kan knappt få in en tampong där. Fast jag är 30 brukar killarna säga att det känns som att ha sex med en oskuld.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du tjej trång i slidan?
  • Anonym (fia)

Vet inte. Jag har liksom ingen annan att jämföra med. Men om jag jämför med hur det var innan jag fick barn så är själva öppningen lite större, men inuti är det likadant som innan och mina muskler är starkare.

• Anonym (tjej)

Vet inte. Det är ju som stängt och inte ett hål och jag kan då knipa av strålen utan minsta problem men känner mig rätt normal. Har fått barn, ingen skillnad vad jag eller killen märker.

• halvan

Jag har ingen annan att jämföra med så jag har ingen aning.. :/ Hur ska man veta? Jag kan knipa av strålen när jag kissar.... Obestämd

• Anonym (Ella)

Alla utan jag kan knipa av strålen, tror jag....

Man har kanske fått kommentarer av killar?

• halvan

Jag har fått en kommentar en gång om att jag var tight, men vet inte hur hans tidigare varit heller ju.. Träffade hans ex och såg framför mig hur hon var jätteslapp, det kändes så av att se henne iaf Tungan ute Haha, men jag vet inte.

• Anonym (Tajt)

Jag fick ofta kommentarer om att jag var trång förr. Kunde ha problem (även t ex få blödningar) om jag sexade med välutrustade män. Nu har jag ju bara min man att jämföra med. Är nog mindre tajt, men det är till det bättre.

• Anonym (Tjej 28)

Vet inte, som flera sagt innan så har jag inget att jämföra med. Ibland är jag tajt och ibland inte. Kan knipa bra men det gör jag inte hela tiden under sex.

• Anonym (En bra fitta)

Jag är man och kan svara för min fru då... Min fru är både trång så att det gör ont i kuken ibland och hon kan öppna sig som en mussla så att jag får in hela handen för att sedan knulla henne i fittan igen och hennes fitta stramar åt runt kuken så det nästan känns som att den stryps... En perfekt fitta på en perfekt kvinnaHjärta

• Anonym (tjej 25)

Jag har varit med killar som både varit blygt utrustade och enormt utrustade. Så jag är inte direkt trång i hålet.
    Men jag har starka slidmuskler. Det baserar jag på att jag kan ha sex med en kille, låta honom komma i mig, knipa, och sedan gå runt obehindrat utan att minsta droppe rinner ut. Har även själv testat att spänna mig med mitt finger inne och känt att det knappt går att böja fingret.

• Anonym (Tror det)

Jag tror jag är tight. Har skönast sex med killar som är typ "normaltjocka" där nere. Även fast jag är våt så får jag lite problem med riktigt grova män. Så jag tror jag är tight och skön

• Anonym (den nyfikne)

jag vet inte om detta säger något, men jag kör fullt ös med de levande ljusen här hemma.  De blir böjda, och det känns jätteskönt.    

Jag vet inte om det räknas som tight? De är ju ganska så smala?    Har ni andra erfarenhet med levande ljus?   

• Anonym (Tror det)
    Anonym (den nyfikne) skrev 2013-10-20 22:52:31 följande:
    jag vet inte om detta säger något, men jag kör fullt ös med de levande ljusen här hemma.  De blir böjda, och det känns jätteskönt.    

Jag vet inte om det räknas som tight? De är ju ganska så smala?    Har ni andra erfarenhet med levande ljus?   

Om dem känns bra så är du tight tror jag :) jag har en ganska normal dildo själv och den är perfekt. Aldrig att jag skulle köpa en sån galet grov. Vad är det för monsterkvinnor som köper sådana?
  • Anonym (den nyfikne)
    Anonym (Tror det) skrev 2013-10-20 22:54:51 följande:

Om dem känns bra så är du tight tror jag :) jag har en ganska normal dildo själv och den är perfekt. Aldrig att jag skulle köpa en sån galet grov. Vad är det för monsterkvinnor som köper sådana?
    Ja, det känns riktigt bra när jag kör med ljuset.  Kan även säga att jag knappt får in två fingrar i mig, men det säger ju inte er andra så mycket, för jag kunde ju ha jättestora fingrar. :P  

haha ja det är en bra fråga.=)  vilka köper dem ja?:D  

• Anonym (Smulan)

Trång men vet inte vad det beror på.

• Anonym (tjej28)

Jag har tidigare varit både och. Om jag har varit väldigt, väldigt kåt (har hänt kanske 3-4 gånger) så har jag blivit väldigt fuktig och rätt stor och det har tagit längre tid för killen att komma. Men med samma kille har jag också varit trång trots att jag varit våt och kåt. När det gäller dildos/stavar är det bara 2-3 cm omkrets som fungerar normalt sett.

Har två barn och kan knipa strålen. Har just nu vaginism vilket gör att min slida krampar så fort man för upp något. Kan inte ha sex men jobbar på det. Inte ens en tampong går bra.

• Anonym (Oj?)

Inte en aning! Har inga problem med att knipa av strålen när jag kissar och jag har de minsta tampongerna. Har aldrig fått höra att jag är slapp, har däremot fått höra av någon snubbe att det var tajt. En annan sa "du är ju inte alls slapp, fast du fått barn!" (Tack för den, eller?)

Jag har ärligt talat ingen aning :S

Svar på tråden Är du tjej trång i slidan?