• Anonym (Knipis)

knipkulor, Kinakulor, bara jag som inte förstår?

Jag köpte ett par Kinakulor för jag tänkte att jag skulle knipa lite. Har stora från belladot men de är så stora så man får vara försiktig när de trycks in och ut så de hjälper inte mig något. Men dessa Kinakulor (tunga och ca 1,5 cm i diameter) trillar bara ut när jag är upphetsad, går lixom inte att stoppa? Vad är tanken? Är jag slapp? Eller vad gör jag för fel?

Finns det något mellanting?? :p

• Svar på tråden knipkulor, Kinakulor, bara jag som inte förstår?
  • Anonym (Knipis)

Hjälp mig snälla? Någon med erfarenhet av dessa?

Alla jag känner har bara använt " vanliga knipkulor med snöre"...

• Anonym (...)

Knipkulor, de moderna sitter oftast i ett silikonhölje med ett "snöre" och kulorna är stora, (ca3,5cm tvärs över) och har en tyngd - ibland - en rörlig tyngd i sig för att träna slidväggarna.

Vet du hur du ska träna med knipkulor? För det första ska de sättas in med glidmedel för att skona slemhinnorna. Sen första veckan går du med den i dig max 5 min varannan dag, andra veckan 10 min, tredje veckan 20 min och fjärde veckan 30 min.

De små kulorna du fått tag på låter mer som stimulanskulor man har vid sex och är inte till för att "stanna" inne i slidan

• Anonym (huh?)
    Anonym (...) skrev 2013-10-20 22:59:11 följande:
    Knipkulor, de moderna sitter oftast i ett silikonhölje med ett "snöre" och kulorna är stora, (ca3,5cm tvärs över) och har en tyngd - ibland - en rörlig tyngd i sig för att träna slidväggarna.

Vet du hur du ska träna med knipkulor? För det första ska de sättas in med glidmedel för att skona slemhinnorna. Sen första veckan går du med den i dig max 5 min varannan dag, andra veckan 10 min, tredje veckan 20 min och fjärde veckan 30 min.

De små kulorna du fått tag på låter mer som stimulanskulor man har vid sex och är inte till för att "stanna" inne i slidan

Vad är meningen med att de ska sitta inne såpass kort tid? Obegripligt.

Jag skaffade också en sådan där silikon-historia. Fattade ingenting. Den satt där den satt .... Jag har svårt att tänka mig att jag fick någon vidare knipträning av att traska runt med den på mina promenader .
  • Anonym (...)
    Anonym (huh?) skrev 2013-10-20 23:27:26 följande:

Vad är meningen med att de ska sitta inne såpass kort tid? Obegripligt.

Jag skaffade också en sådan där silikon-historia. Fattade ingenting. Den satt där den satt .... Jag har svårt att tänka mig att jag fick någon vidare knipträning av att traska runt med den på mina promenader .
    Träning som träning, man måste träna upp musklerna helt enkelt, även om man inte känner något medans de är inne i en så tränas musklerna, så en dammsugnings session i 5 min med knipkulor inne räcker som start.
    Lika dant med tyngdlyftning, man börjar inte med det tyngsta med mest repetitioner utan man börjar lungt för att bygga upp allt för att inte skada sig!

Och den träningen är för att inte skada musklerna. Sen för att kolla resultat så knip av kisstrålen mitt under det "värsta/mesta" när du kissar.

• Anonym (Knipis)

Så meningen är att man bara ska ha dem inne och så tränar man automatiskt?

Jag trodde man typ skulle hålla emot när man försökte dra ut dem för att träna, men det gör bara ont på mig! ;) hehe

• Anonym (:))

1,5 cm i diameter hade nog trillat ur vem som helst om man inte är kruttorr möjligtvis :)
    Har svårt att tro att du skulle vara slapp, då är nog alla slappa.  

• Anonym (huh?)
    Anonym (...) skrev 2013-10-20 23:33:53 följande:
    Träning som träning, man måste träna upp musklerna helt enkelt, även om man inte känner något medans de är inne i en så tränas musklerna, så en dammsugnings session i 5 min med knipkulor inne räcker som start.

Lika dant med tyngdlyftning, man börjar inte med det tyngsta med mest repetitioner utan man börjar lungt för att bygga upp allt för att inte skada sig!

Och den träningen är för att inte skada musklerna. Sen för att kolla resultat så knip av kisstrålen mitt under det "värsta/mesta" när du kissar.

Fast det där med att knipa av kisset ska man bara göra någon gång per månad, för att inte sabbar nervsignaler och sådant.
  • Anonym (...)
    Anonym (Knipis) skrev 2013-10-21 13:30:19 följande:
    Så meningen är att man bara ska ha dem inne och så tränar man automatiskt?
    Jag trodde man typ skulle hålla emot när man försökte dra ut dem för att träna, men det gör bara ont på mig! ;) hehe
     Precis!

Nej det du gör/gjort låter ju som tortyr :S utan man sätter in dom, gör lite sysslor, för de nya modellerna har ju tyngder som rör sig inne i kulan/orna så musklerna jobbar per automatik, sen när man är färdig med sessionen så slappnar du av och tar ut dom.. därav Glidmedel och en hel del så du inte sabbar dina slemhinnor.
  • Anonym (...)
    Anonym (huh?) skrev 2013-10-21 18:26:37 följande:

Fast det där med att knipa av kisset ska man bara göra någon gång per månad, för att inte sabbar nervsignaler och sådant.
    Ja absolut, men det är ett bra sätt att kolla av sin "träning" inte att man ska göra det varje gång man går på toa.
  • Anonym (...)
    Lina1990 skrev 2013-10-21 19:40:00 följande:
    Vart köper man såna?
    www.lastbryggan.se/

Här är ett ställe :) men de finns på de flesta sexleksaksidor, bara att göra ett sök i deras sökfält om du har en favoritsida! :)
  • Anonym (...)
    Lina1990 skrev 2013-10-21 20:15:55 följande:
    Finns det ingenstans man kan köpa som inte är sexleksaker? :(
    Kolla apoteket om dom har eller kan beställa in men då kan det kosta betydligt mer än ca200kr att köpa beroende på vart dom köper in dom ifrån!

• Anonym (...)
    Lina1990 skrev 2013-10-21 20:15:55 följande:
    Finns det ingenstans man kan köpa som inte är sexleksaker? :(
    Men knipkulor är inte sexleksak utan ett hjälpmedel och dom finns på sådana sidor under just hjälpmedel/sexhjälpmedel!
Svar på tråden knipkulor, Kinakulor, bara jag som inte förstår?