• Anonym (nyfiken)

Puffad på Facebook ;) Vad vill han?

Det är en kille som "Puffar" mig på Facebook. Jag känner honom lite grann, vet vem han är och så. Han skickade en vänförfrågan till mig för ett tag sen och vi har kommenterat varandras statusar lite grann. I dag så puffade han mig, jag puffade tillbaka och sen han igen. Är han intresserad? Ingen annan puffar mig, av mina vänner.

• Svar på tråden Puffad på Facebook ;) Vad vill han?
  • Anonym (ajjemän)

Jepp, han är troligtvis dödskär i dig..!

• Maria 434

Vi kan inte ha någon aning om huruvida han är intresserad eller ej.
    Jag antar att du inte är så speciellt gammal, så vill du verkligen veta vad han vill skriv ett meddelande till honom och fråga varför kan "puffar" 

• Anonym (m)

är det ens nån som använder "puff" på Fb? men ok jag kanske är för gammal för att fatta det roliga med den funktionen Glad

• Maria 434
    Anonym (m) skrev 2013-10-21 15:39:45 följande:
    är det ens nån som använder "puff" på Fb? men ok jag kanske är för gammal för att fatta det roliga med den funktionen Glad

Jag tror att det är mest de som är väldigt unga som eventuellt använder den funktionen i brist på kommunikation
    :)
  • Anonym (nyfiken)

Grejen är den att han är 5 år yngre än mig :/ Han är jättefin och 5 år är ju inte så stor skillnad. Jag är född 85.

• Anonym (nyfiken)

Han är väldigt mogen för sin ålder och jobbat med barn. Min son tex. (fritids). Han slutade där för ett tag sedan. Efter det skickade han en vänförfrågan och började ta kontakt. Jag trodde inte att han var så ung. Han ser ut att vara lite äldre. Hmm... detta är lite intressant ;)

• yllass

Jaaaa han vill ha dig. Gifta sig med dig o skaffa 7 barn.

Väx upp förfan.

• Anonym (nyfiken)
    yllass skrev 2013-10-21 22:53:20 följande:
    Jaaaa han vill ha dig. Gifta sig med dig o skaffa 7 barn.

Väx upp förfan.
    Jag frågade här för att jag inte vet vad "Puffa" menas med. Jag frågade inte om han vill ha mig. Jag frågade om han verkar intresserad, eftersom han går in på min profil, går in på knappen bredvid Meddelande och klickar på Puffa. Han tycker nog att jag är en MILF ;)
  • cazh82

Puffa betyder att han vill ligga med dig.

• Anonym (råger)
    cazh82 skrev 2013-10-23 11:08:32 följande:
    Puffa betyder att han vill ligga med dig.

Jag tror han hoppas på ett samlag.
  • Isnogood
    Anonym (råger) skrev 2013-10-23 11:10:18 följande:

Jag tror han hoppas på ett samlag.

"Attans"

Min ex-man "puffade" mig för ett tag sedan, som TUR var, så "puffade" jag inte tillbaka Förvånad

VARFÖR "puffar" man ens..?
    -Är det för att man vill påvisa att man är där?
    -Är det för att man är intresserad av någon men helt plötsligt inte klarar av att skriva / prata?
    -Är det för att man har tråkigt o vill hållas sysselsatt?
    -Är det för att på ett totalt meningslöst sätt kontakta andra människor, som i sin tur undrar vafaan personen i fråga egentligen vill, så de kan starta olika trådar på olika forum för att få svar på någonting som bara den som gjort det kan svara på?

För mig ligger sista alternativet närmast           
    I live on the dark side...the devil is my confederate
Svar på tråden Puffad på Facebook ;) Vad vill han?