• Svar på tråden hjhhjjjjhhj
  • En Åsa

    Jag känner mig kränkt!!! Hur kan du ens påstå något sådant!??!!

  • LadyTeague

    Dumpa!


    Att dölja ett fel med en lögn är att ersätta en fläck med ett hål
  • En Åsa

    Jag tar nog och ringer soc direkt, och jag tycker ni andra i tråden är MYCKET oansvariga som inte gör det. Och jag känner mig fortfarande kränkt. KRÄNKT!!!!

  • fiori84

    Hahahaha snacka om lätt roade iaf....jag testade bara om det blev anonymt vilket det ej blev. Vill starta ett thåd anonymt och vet ej hur man gör :( kan nån berätta hur man blir anonym som ts?


    Alla vackra är inte goda men alla goda är vackra
  • Jacqueline
    fiori84 skrev 2013-10-21 18:50:55 följande:

    Hahahaha snacka om lätt roade iaf....jag testade bara om det blev anonymt vilket det ej blev. Vill starta ett thåd anonymt och vet ej hur man gör :( kan nån berätta hur man blir anonym som ts?


    Alla vackra är inte goda men alla goda är vackra
    Känsliga rummet
  • Nyfiken gul
    fiori84 skrev 2013-10-21 18:50:55 följande:
    Hahahaha snacka om lätt roade iaf....jag testade bara om det blev anonymt vilket det ej blev. Vill starta ett thåd anonymt och vet ej hur man gör :( kan nån berätta hur man blir anonym som ts?
    I känsliga rummet o under sex o samlevnad  - men kom ihåg att du aktivt måste fylla i att du ska vara anonym.
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (Hdthxfj)

    Nu måste ni hålla er till ämnet, allihopa! Man får inte skriva off-topic.

  • fiori84

    Va nä.....ämnet jag vill starta om handlar inte lm sex el hör hemna i känsliga rummet ju


    Alla vackra är inte goda men alla goda är vackra
  • Nyfiken gul
    fiori84 skrev 2013-10-21 18:56:52 följande:
    Va nä.....ämnet jag vill starta om handlar inte lm sex el hör hemna i känsliga rummet ju
    du får gå igenom kategorierna. Det finns även "övrigt" som kategori. 

    Om ämnet inte är privat nog så kommer moderator att flytta tråden från känsliga rummet o man kan inte längre vara anonym.

    du k an alltså inte ställa en allmän fråga anonymt.   
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • fiori84

    Tack snälla för hjälpen....ska titta runt lite närmare


    Alla vackra är inte goda men alla goda är vackra
Svar på tråden hjhhjjjjhhj