• Anonym (Singeln)

Belladots Ebba. Någon som har erfarenhet?

Jag tänkte byta ut min gamla tejpade stav efter lång och trogen tjänst och då jag antagligen kommer ha nästa minst lika länge ville jag rådfråga här innan jag slår till.Jag fundera på denna

www.apotea.se/ebba-large-vibrating-dildo-r%C3%B6d

Då den sägs vibrera bra, är vattentät då jag gillar att leka i badet (klarar den det? Står vattentät) är inte så ful och finns till bra pris hos diskret leverantör.

Är det någon som provat och kan dela med sid av sina erfarenheter?
    Håller den tätt från vatten?
    Upplevs den "stor".
    Hur är ytan?
    Behöver man glidmedel till en sån? det behöver jag inte till min hårdplaststav.
    Skulle vara väldigt tacksam för svar.

Kram

• Svar på tråden Belladots Ebba. Någon som har erfarenhet?
  • Anonym (Singeln)

Och hur är vibratorn i den?

• Anonym (Singeln)

Bör ju vara en del av er som har erfarenhet då det lär vara Sveriges vanligaset dildo.

• Anonym (Singeln)

Puff!

• Anonym (Singeln)

Ingen som testat eller

• Anonym (Ebba)
    Anonym (Singeln) skrev 2013-10-21 22:02:21 följande:
    Jag tänkte byta ut min gamla tejpade stav efter lång och trogen tjänst och då jag antagligen kommer ha nästa minst lika länge ville jag rådfråga här innan jag slår till.Jag fundera på denna www.apotea.se/ebba-large-vibrating-dildo-r%C3...Då den sägs vibrera bra, är vattentät då jag gillar att leka i badet (klarar den det? Står vattentät) är inte så ful och finns till bra pris hos diskret leverantör. Är det någon som provat och kan dela med sid av sina erfarenheter? Håller den tätt från vatten? Upplevs den "stor". Hur är ytan? Behöver man glidmedel till en sån? det behöver jag inte till min hårdplaststav. Skulle vara väldigt tacksam för svar. Kram
    Jag har denhär.
    Jag upplever den som rätt stor. Men jag är inte så erfaren vad gäller dildos. Och är inte direkt bortskämd med stora kukar heller för den delen.
    Den vibrerar kraftigt, och jag tror att du kan klara dig utan glidmedel.
    Har inte testat den i vatten.
  • Anonym (Singeln)

Tack Ebba.

Så den är stor? Ja, det är svårt att få en uppskattning när man bara ser den på bild och läser mått. Är den alltså större en en normal snopp?

• Anonym (Stor!?)

När är en dildo för stor? För att den ser stor ut eller för att man vet? Känns som det finns de som väljer bort de lite normalt större dildosarna bara för att de ser just "för stora ut" när man tittar på dem!? Sen att den lilla säkert kan vara minst lika bra eller tom bättre än en stor är väl en annan sak. Lite OT kanske, men ändå något jag har funderat på.

Verkar EBBA ok så tycker jag du skall slå till. Stor eller inte. Prova dig fram. 

• Anonym (Singeln)

Var på ett Apotek i Stockholm nyss och skulle köpa men den var slut Får söka vidare men det var lite antiklimax när man samlat mod att fråga expediten och hon kommer tillbaks och säger att den är slut och kvar står man med en massa saker man inte behöver men tagit för att ha en orsak att gå till kassan :-S

• Olmis

Jag har den. Jag upplever den som väldigt bra, men lite väl hård. Vibratorn är stark så jag har använt den mycket som endast vibrator till klitoris då den är bred på toppen och därför vibrerar på mer än bara klitoris samtidigt så att säga. Bra i duschen.
    Och jo, den är väl rätt stor vill jag påstå. 

• Anonym (Singeln)

Tack för svaren. Jag har beställt den nu och är nervös....

• Anonym (Singeln)

Vilka vibbbbbrationer... :$ och passar som handen i handsken.

Underbar <3

• Anonym (Singeln)
    Olmis skrev 2013-10-30 02:39:03 följande:
    Jag har den. Jag upplever den som väldigt bra, men lite väl hård. Vibratorn är stark så jag har använt den mycket som endast vibrator till klitoris då den är bred på toppen och därför vibrerar på mer än bara klitoris samtidigt så att säga. Bra i duschen.

Och jo, den är väl rätt stor vill jag påstå. 

Visst är den rätt stor men långt ifrån för stor enligt mig
Svar på tråden Belladots Ebba. Någon som har erfarenhet?