• Anonym (Besviken)

Sex till varje pris? Kåta, dumma män...

Finns det någon man där ute som fattar vad sex innebär?

För mig handlar det om, om man är två stycken, att båda för det första vill gå hela vägen...

I hela mitt liv har jag träffat på odjur (kåta män).

När jag var runt 6 år vaknade jag av att min mammas kille tog på mig (milt uttryckt).

Därefter när jag var 8 år hände samma sak (men med morbrorn tror jag, vågade inte vända mig om).

Sedan har diverse män försökt övertala min mamma till att ha sex med henne, fastän hon inte velat, när jag har legat vaken och lyssnat... 

Nu är jag själv vuxen, har egna barn och numera gift (varit sambo med samma man i fleeera år).

-Men han verkar inte fatta han heller!?
    Dagen innan bröllopet höll jag på att slå ihjäl honom för att jag vaknad av att han tog på mig där nere...Jag vill vara vaken när sånt sker, och ge min tillåtelse, medan han gärna vill vakna av en överraskning. Är jag känslig eller?

I natt vaknade jag av att jag var alldeles blöt mellan benen och jag puttade på honom tills han kunde erkänna att han varit så kåt så att det gått för honom.

JAG VILL INTE VARA NÅGON SOVANDE DOCKA SOM MAN KAN SÄTTA PÅ NÄR MAN FÅR LUST!!!

Jag sa det att han aldrig kommer att få hålla om mig när vi ska somna för det har hänt alldeles för många gånger. Han grät och sa att han älskar mig så mycket... Men respektera mig då!!!

Kan man aldrig kramas utan att gå hela vägen? Jag känner mig äcklad, utnyttjad och så irriterad. Döljer alla män en sån här sida, eller finns det dem som bara kramas?     

• Svar på tråden Sex till varje pris? Kåta, dumma män...
  • Barfotaflicka

Åh vad det kniper i hjärtat när jag läser ditt inlägg! Du har hamnat bland fel typ av män tidigt i livet. Din mamma umgicks med svin (såna finns det av båda könen) och nu dras du troligtvis till samma typ omedvetet.

Nej! Långt ifrån alla män är på det här viset! Du har fått en fel start i livet och behöver dels komma i kontakt med någon som kan hjälpa dig att komma över övergreppen som du blev utsatt för som barn och de otrygga upplevelserna som du fick vara med om när din mamma blev tjatat på, och dels avsluta relationen med den mannen som påstår sig älska dig men samtidigt utsätter dig för nya övergrepp.

Så ser jag på saken... Hoppas att du inte tar illa upp! Skriver av omtanke!    

• YummyMami

Oj, har varit med många män ena dummare än den andre. Många bra oxå, även de dumma var bra. Bara en våldsam resten inte. Byt man, finns många bra män där ute vilka skulle aldrig vara så respektlösa som din man.

Mitt liv Just nu.. dyslexiamaniac.blogspot.se ******************** År 46 fyrasex.blogspot.se
  • Barfotaflicka

En sak till... Det finns hur många män som helst som aldrig skulle drömma om att vare sig ge sig på ett barn eller våldta någon som sover! För det tror jag att du förstår innerst inne? Att det var en våldtäkt... Han visste sen tidigare att du inte vill att han har sex med dig när du sover, men ändå så gör han det.

Har massor med exempel på män i min närhet som ALDRIG skulle bete sig så mot vare sig ett barn eller sin älskade kvinna. Alla dessa män lär ju knappast vara undantagen som bekräftar regeln.

Hoppas hoppas hoppas innerligt att du får den hjälp jag tror att du behöver och att du hittar en man sov vet hur man älskar och respekterar sin partner på riktigt!  

• Tomten

Allt beror på vilka gränser man har sinsimellan i sin relation. Tycker en att något inte är ok så ska den andre respektera detta.

Dock så skulle jag vilja påstå, utan att känna TS eller partnern närmare, att TS behöver någon form av terapi om hon redan inte har det. ATt vara utsatt för sexuellt ofredande alt våldtäkt som barn kan sätta sina spår och det är viktigt att kunna hantera och bearbeta sina känslor rätt.

Att leka med någon som sover och avsluta lekandet innan denne vaknar är imo lite väl fult, men att väcka någon med smek och slick är helt ok, till och med upphetsande.

Rätt eller fel kan bara TS veta. 

Svar på tråden Sex till varje pris? Kåta, dumma män...