Sex till varje pris? Kåta, dumma män...
Finns det någon man där ute som fattar vad sex innebär?
För mig handlar det om, om man är två stycken, att båda för det första vill gå hela vägen...
I hela mitt liv har jag träffat på odjur (kåta män).
När jag var runt 6 år vaknade jag av att min mammas kille tog på mig (milt uttryckt).
Därefter när jag var 8 år hände samma sak (men med morbrorn tror jag, vågade inte vända mig om).
Sedan har diverse män försökt övertala min mamma till att ha sex med henne, fastän hon inte velat, när jag har legat vaken och lyssnat...
Nu är jag själv vuxen, har egna barn och numera gift (varit sambo med samma man i fleeera år).
-Men han verkar inte fatta han heller!?
Dagen innan bröllopet höll jag på att slå ihjäl honom för att jag vaknad av att han tog på mig där nere...Jag vill vara vaken när sånt sker, och ge min tillåtelse, medan han gärna vill vakna av en överraskning. Är jag känslig eller?
I natt vaknade jag av att jag var alldeles blöt mellan benen och jag puttade på honom tills han kunde erkänna att han varit så kåt så att det gått för honom.
JAG VILL INTE VARA NÅGON SOVANDE DOCKA SOM MAN KAN SÄTTA PÅ NÄR MAN FÅR LUST!!!
Jag sa det att han aldrig kommer att få hålla om mig när vi ska somna för det har hänt alldeles för många gånger. Han grät och sa att han älskar mig så mycket... Men respektera mig då!!!
Kan man aldrig kramas utan att gå hela vägen? Jag känner mig äcklad, utnyttjad och så irriterad. Döljer alla män en sån här sida, eller finns det dem som bara kramas?