• ElinRK

Är det på gång?

Jag har under några dagars tid känt en konstig, molande värk i ryggen. Det gör extra ont när han rör på sig och ibland måste jag stanna upp för att hämta andan. Annars känns smärtan mest som mensvärk runt om magen och bak på ryggen vid svanken. 

Idag har jag haft en känsla av att något är på väg ut. Ungefär som en tampong som sitter fel och är på väg att glida ut.

Har fått byta underkläder ganska ofta under dagen eftersom dom blivit väldigt blöta och det ser ut som vanligt vatten, inte flytningar. Har provat att "krysta/trycka" lite men ingenting kommer ut. Varken den där konstiga känslan eller vatten.

Sammandragningarna kommer titt som tätt men det har dom gjort i några veckor nu. Jag vet inte vad detta kan vara och om jag bör åka in och se efter?

Kanske har en betydelse att jag och min sambo inte haft samlag på någon vecka nu eftersom jag inte haft någon sexlust, men igår hade vi samlag. Märkte dock inget annorlunda direkt efteråt, förutom att jag hade några sammandragningar.

Mvh 

Svar på tråden Är det på gång?