• Anonym (Mullig kicka)

Tänder på stark kuksmak och grova lår

Lite rund å gla tös här som tänder på när min pöjkvän doftar mkt kuk starkt. När han kommer hem lite halvsvett från skogen å en arbetsdag och han inte torkat av den något när han pissat. När jag känner hur det doftar kuk genom hans tighta boxerkallingar blir jag grymt kåt av å trycka ansiktet mot å sen ta fram staken å suga. Sen grova fotbolls lår till detta är så sexigt .Har alltid tittat åt killar med grova lår och vader.skäggstubb och kortklippt å killar som snusar e sexigt åxå. Är jag ovanlig eller nån mer tjej som gillar nått av detta.

• Svar på tråden Tänder på stark kuksmak och grova lår
  • Emy85

Gå ut i skogen o ragga upp en Björn då får du allt du önskar,enda du behöver ta med är snuset,sen blir det nog åka av

• Griseknoen35

Är nog mer för den rena väldoftande kuken och den mer välvårdade hygieniska mannen. Alla är vi olika tur är :)

• Queenie70

Jaha, du gillar pissdoft. Intresseklubben antecknar. Om du verkligen vill gå igång rekomenderar jag valfri hiss i anslutning till T-centralen...

• Anonym (Enig)
    Anonym (Mullig kicka) skrev 2013-10-23 17:45:56 följande:
    Lite rund å gla tös här som tänder på när min pöjkvän doftar mkt kuk starkt. När han kommer hem lite halvsvett från skogen å en arbetsdag och han inte torkat av den något när han pissat. När jag känner hur det doftar kuk genom hans tighta boxerkallingar blir jag grymt kåt av å trycka ansiktet mot å sen ta fram staken å suga. Sen grova fotbolls lår till detta är så sexigt .Har alltid tittat åt killar med grova lår och vader.skäggstubb och kortklippt å killar som snusar e sexigt åxå. Är jag ovanlig eller nån mer tjej som gillar nått av detta.

Håller med dig helt. Fruktansvärt hett med riktiga män... som jag så fint kallar det. ;)
  • viseversa
    Queenie70 skrev 2013-10-23 18:35:54 följande:
    Jaha, du gillar pissdoft. Intresseklubben antecknar. Om du verkligen vill gå igång rekomenderar jag valfri hiss i anslutning till T-centralen...
    Hahaha det heter inte hiss längre inne i stan det heter "kiss". I alla fall dom "kissarna" som ligger där=)
    Instagram...LOVALOVISA
  • Anonym (Mullig kicka)
    viseversa skrev 2013-10-23 19:56:53 följande:
    Nej jag gillar män som sköter sin hygien. 
    Jag gillar åxå självklart hygien. Skulle aldrig gilla den doften på nån busscentral eller offentlig svinstia nånstans. Tycker bara min pojkvän luktar sexigt när man känner kukdoften efter en dag som grovarbetare. Gillar bara det lite mer råare och bonnigare stuket på en kille. sen föredrar jag att man duschar iaf en gång om dagen men skulle han ej göra det på 2 dagar gör det inte mej nått.. Gillar ju natursmakerna.
  • kille80
    Anonym (Mullig kicka) skrev 2013-10-23 23:42:16 följande:
    Jag gillar åxå självklart hygien. Skulle aldrig gilla den doften på nån busscentral eller offentlig svinstia nånstans. Tycker bara min pojkvän luktar sexigt när man känner kukdoften efter en dag som grovarbetare. Gillar bara det lite mer råare och bonnigare stuket på en kille. sen föredrar jag att man duschar iaf en gång om dagen men skulle han ej göra det på 2 dagar gör det inte mej nått.. Gillar ju natursmakerna.

Underbara ord från en brud.
  • Linda 28

Nä fy fan för sur kuk i munnen =/.

Har svårt och tänka mig att killar vill slicka en sur otvättad muff eller en muff som luktar fisk!  

• MickeyKnox

Jag skulle inte vilja ha någon öht. nära mina privata delar om jag om ens kände mig lite ofräsch. 
    Är det bara jag som krävt att få duscha när jag fått med/följt ett one-night stand hem?  

Svar på tråden Tänder på stark kuksmak och grova lår