Jag har inte läst igenom tråden men har samma problem, och har hittat någonting som verkar fungera. När jag väl tog mig en titt så var det rött och irriterat utav bara helvete runt anus (nästan som en skräckbild från Google.. Huuu) . Men då visste jag inte huruvida det berodde på att jag haft klåda i sex månader i sträck, och kliat sönder, eller om det var utslaget i sig. Så småningom om spred sig klådan fram till vecket mellan klittan och de inre blygdläpparna. Jag skäms så mycket att jag inte gått till läkare. Så dumt, speciellt med tanke på att jag själv jobbar inom vården, speciellt när det blev så illa. MEN! När jag såg utslagets art när det dök upp ett nytt vid klittan såg det ut som svamp av typen candida. Är bara 27, så jag lurades av att mest pensionärer och bebisar får den sortens utslag i underlivet. För några dagar sedan köpte jag iaf CORTIMYK på apoteket och började smörja morgon och kväll, samt sova naken och tvätta underlivet med intimolja. Klådan har minskat dramatiskt, irritationen och svullnaden är nästan borta, och själva utslagen börjar försvinna. Pröva det! Kostar under hundralappen på apoteket. Har även läst att svamp i underlivets hud riskerar att "samarbeta" med andra infektioner man har. Ju längre man går, desto större risk är det att få t.ex. utbrott av könsherpes eller kondylom. Du tjänar alltså inget på att vänta. Tråkigt om det ska bli lika illa för dig som det blev för mig för att vi är fegisar. Händer detta igen går jag till doktorn direkt. Lycka till. Kram.