• Anonym (Tjej)

Vill ha en riktig man!

Hey! Är en tjej på 20 som bor i gbg. Har träffat en del killar men ingen jag fastnat för. Jag vill ha en riktig man - Lite badboy, maskulin och stark. Vill ha någon som är säker och känns beskyddande. Vill inte ha något mjukt sex längre utan någon som vet hur man gör! Gärna lite äldre också! Så var hittar jag dessa riktiga män?

• Svar på tråden Vill ha en riktig man!
  • Anonym (*S*)

Badboy = riktig man? Ja, när man är ung kanske. Det du söker verkar mer vara en dominant man och de hittar du tretton på dussinet via sk erotiska kontakt/chat sidor. Se bara upp så du inte hittar de där som är precis det tjejen de talar med vill ha tills det väl kommer till kritan, då visar det sig att de bara är ute efter ett snabbt ligg utan intresse för sin motpart.

• viseversa
    Anonym (*S*) skrev 2013-10-24 08:40:15 följande:
    Badboy = riktig man? Ja, när man är ung kanske. Det du söker verkar mer vara en dominant man och de hittar du tretton på dussinet via sk erotiska kontakt/chat sidor. Se bara upp så du inte hittar de där som är precis det tjejen de talar med vill ha tills det väl kommer till kritan, då visar det sig att de bara är ute efter ett snabbt ligg utan intresse för sin motpart.
    Håller med. En riktig man är väl snarare en som är omtänksam och trevlig.
    Instagram...LOVALOVISA
  • Anonym (*S*)
    viseversa skrev 2013-10-24 08:42:06 följande:
    Håller med. En riktig man är väl snarare en som är omtänksam och trevlig.
    Precis, en man som står vid ens sida oavsett vad, alltid försvarar en oavsett om det är mot sin mamma, sina polare eller ett ex. (OM man nu själv inte är ett rikspucko haha, men det ska han isf ta upp i enrum med en)

Håller också med om att det är viktigt, för mig iaf, att jag känner mig trygg och beskyddad, men det gör jag genom ovan nämnda handlingar.  
  • sextiotalist

Du är så ung än så lek och sök vidare, kom ihåg att man kommer hinna kyssa många grodor innan man hittar prinsen

• LonelyWolf

Åk över till Hisingen, där finns det riktiga män. En del har vapen, så du kan känna dig helt trygg.

• Anonym (*S*)

Det är ju snart fredag också, rör sig inte 'riktiga' män ute då? Men, TS kanske bara uttryckte sig lite klumpigt och menade inte alls kriminell i det hon skrev även om det lät så.

• Anonym (man)

Känns som om TS kommer vara ännu av alla dessa tusentals brudar som fastnar för "badboys" och sen sitter och beklagar sig på diverse trådar över att killen är så himla taskig , behandlat henne som skt och dunpat henne när hon var på smällen ,  osv och förstår bara inte vaaaarför hon alltid har sån otur med killar *snyft* Gråter

TS! Det du verkar söka är en badboy wannabe , en kille som låtsas vara badboy , håller en badboy fasad men som är ganska osäker och mjuk på insidan (därför de håller en badboy fasad). STOR skillnad från riktiga badboys som oftast människor är med strulig uppväxt och en massa psykiska problem och då menar jag problem på riktigt och inte sådär lite gulligt som på filmer , utan våldsamma och ganska trasiga människor , alternativ människor med empatistörningar som helt enkelt skiter i allt och alla (inklusive sina flickvänner) och bara tänker på sig själva. Trust me jag växte upp med sånna snubbar  , hälften av dem sitter eller har suttit inne och nej det är inte speciellt kul för deras flickvänner som dragits med i deras skit , att ljuga som vittne , sitta på förhör , sitta på rättegångar , få hembesök av snuten , eller något värre är inte så glammigt och coolt som på filmer , i verkligheten är det bara tragiskt.

• Anton Chigurh
    TS vill ha en Bad-Boy typ Jax Teller

TS tror den typen av Bad-Boys finns i verkligheten. 

Det gör dom inte. 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Skön o mjuk
    Anonym (*S*) skrev 2013-10-24 08:40:15 följande:

Håller med. En badboy ville jag också ha som 20-åring...vanligt tror jag. Låter som en klyscha men med åren värdesätter du andra egenskaper. Min fråga är varför skriver du i familjeliv och frågar...? Nåja, det ena behöver inte utesluta det andra iofs;) Lever själv med en maskulin, muskulös man som även har mjuka sidor. Han är beskyddande och världens mjukaste finaste pappa, samtidigt som han kan uppskatta både djuriskt hårt sex OCH mjuksex. tuff och mjuk i samma förpackning =) Men som ovanstående skrev : sök via nätet efter dina önskemål, men varit försiktig......
Svar på tråden Vill ha en riktig man!