Bra "App" för gemensam almanacka?
Jag letar efter en app till Iphone 5 där jag kan lägga in händelser som då automatiskt kommer till samma app på min mans telefon. Vet någon om detta ens finns?
Jag letar efter en app till Iphone 5 där jag kan lägga in händelser som då automatiskt kommer till samma app på min mans telefon. Vet någon om detta ens finns?
Vi har week cal heter den. Och vi synkar den funkar super :)
Jag och sambon synkar i den almanacka som finns iPhone 5. Lägger man in en händelse så bjuder man bara in den andra.
Kör själv Google Calendar :) Funkar bra om man har andoridmobil, då den är integrerad med telefonen/google-konto.
Kan ge behörigheter, vilka som kan se och ifall någon vill lägga in något i min kalender.
Smidigt och enkelt!
Google Calendar fungerar bra även på iPhone.
På iPhone använder jag appen Week Calendar som synkar bra mot Google Calendar.
Inbjudna eller liknande står det
Google kalendern funkar bra på iPhone, delar med mitt ex. Jag har även outlook kalendern som jag också synkar med min iphone, allt i samma. Funkar perfekt.
Hej
Vi har gjort appen Raft. Det är en social almanacka som gör det enkelt att just dela event inom familjen. Ladda ner på www.joinraft.com
På android har du googles kalender, funkar finfint att dela med vem man vill.
Vet inte hur bra stöd iPhone har för googles tjänster dock, men borde ju finnas någon app som klarar det.