• happysunday

Bra "App" för gemensam almanacka?

Jag letar efter en app till Iphone 5 där jag kan lägga in händelser som då automatiskt kommer till samma app på min mans telefon. Vet någon om detta ens finns?

• Svar på tråden Bra "App" för gemensam almanacka?
  • EmmaOskarina

Jag och sambon synkar i den almanacka som finns iPhone 5. Lägger man in en händelse så bjuder man bara in den andra.

• happysunday
    EmmaOskarina skrev 2013-10-24 12:41:03 följande:
    Jag och sambon synkar i den almanacka som finns iPhone 5. Lägger man in en händelse så bjuder man bara in den andra.
    Jag hittar inte var man delar till den andra.
  • Herrmelin

Kör själv Google Calendar :) Funkar bra om man har andoridmobil, då den är integrerad med telefonen/google-konto. 

Kan ge behörigheter, vilka som kan se och ifall någon vill lägga in något i min kalender.
    Smidigt och enkelt! 

• sportpappa

Google Calendar fungerar bra även på iPhone.
    På iPhone använder jag appen Week Calendar som synkar bra mot Google Calendar. 

• Mme

Google kalendern funkar bra på iPhone, delar med mitt ex. Jag har även outlook kalendern som jag också synkar med min iphone, allt i samma. Funkar perfekt.

• nanneN

På android har du googles kalender, funkar finfint att dela med vem man vill.
    Vet inte hur bra stöd iPhone har för googles tjänster dock, men borde ju finnas någon app som klarar det.

Svar på tråden Bra "App" för gemensam almanacka?