• Anonym (Mongolia)

Ok att lägga upp mens/bajs/sperma bilder ihop med barnbilder på sin blogg?

En del människor verkar ju inte vara vid sina fulla sinnen. Kanske dom saknar vissa kemiska ämnen i hjärnan. Men VEM tycker det är normalt att lägga upp sina nermensade bindor/bajskorvar i toan/sparresatsen på mammans rygg/snorkråkor etc etc i SAMMA blogg som man även hänger ut bilder på sina barn/sin familj? Har det verkligen gått så långt nu att vi sprängt alla gränser till vad som brukade vara privat eller är det endast folk som vill locka till sig läsare? Själv tycker jag det är psychopath personifierat. Riktigt sjuk. Tänk på ungarna som kommer bli retade för att morsan visar upp sin nerblodade mensbinda i trosan neddragen mellan låren.

• Svar på tråden Ok att lägga upp mens/bajs/sperma bilder ihop med barnbilder på sin blogg?
  • Anonym (Mongolia)

Haha, sparresatsen ska ju så klart vara SARREsatsen...

• LunaLunatic

Sarre?    

Don't argue with idiots - they'll drag you down to their level and beat you with experience
  • sär skriven

Nej, jag tycker inte det är okej. Det verkar mer som ett desperat uppmärksamhetssökande, ett ganska patetiskt beteende och totalt gränslöst. Dessutom ifrågasätter jag starkt föräldraskapet hos den person som gör så och jag undrar lite i mitt stilla sinne om inte också soc skulle ifrågasätta lämpligheten.

Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • sär skriven
    LunaLunatic skrev 2013-10-24 17:21:08 följande:
    Sarre?    
    Sperma. Gissar jag.
  • Anonym (Mongolia)
    sär skriven skrev 2013-10-24 17:22:31 följande:
    Nej, jag tycker inte det är okej. Det verkar mer som ett desperat uppmärksamhetssökande, ett ganska patetiskt beteende och totalt gränslöst. Dessutom ifrågasätter jag starkt föräldraskapet hos den person som gör så och jag undrar lite i mitt stilla sinne om inte också soc skulle ifrågasätta lämpligheten.

Ja, känner faktiskt för att anmäla bilderna på bloggen till soc. Det är ju fan barnmisshandel. Tänk hur retad sonen kommer bli när kompisarna får syn på mensbindebilden. Om de inte redan sett den. Och att orsaken till sonens tillkonstlade smajl på skolfotot är för att han har ont i magen för att han blir mobbad. Vart går gränsen liksom på vad som är ok att lägga upp i sin helt oanonyma blogg för allmän tillskådning? Är det då ok att lägga upp bilder av resterna efter en abort också? Eller rena samlagsbilder på sig själv och maken och så ungarna i nästa bild? Va? Man undrar verkligen hur folk är funtade, en del borde inte få ha barn.
  • sär skriven
    Anonym (Mongolia) skrev 2013-10-24 17:30:22 följande:

Ja, känner faktiskt för att anmäla bilderna på bloggen till soc. Det är ju fan barnmisshandel. Tänk hur retad sonen kommer bli när kompisarna får syn på mensbindebilden. Om de inte redan sett den. Och att orsaken till sonens tillkonstlade smajl på skolfotot är för att han har ont i magen för att han blir mobbad. Vart går gränsen liksom på vad som är ok att lägga upp i sin helt oanonyma blogg för allmän tillskådning? Är det då ok att lägga upp bilder av resterna efter en abort också? Eller rena samlagsbilder på sig själv och maken och så ungarna i nästa bild? Va? Man undrar verkligen hur folk är funtade, en del borde inte få ha barn.
    Jag vill inte dra några som helst slutsatser om hur barnet har det i skolan, så jag lämnar det dithän. Däremot vet jag inte hur lämplig jag tycker man är som förälder om man är så uppmärksamhetssökande och riskerar sitt barns väl och ve genom att göra på det här sättet.

Sen hur personen i sig självt mår, det bryr jag mig inte i. Var äcklig och uppmärksamhetskåt om du vill, men gör det på din egen bekostnad, inte dina barns, liksom.
  • sär skriven
    Griseknoen35 skrev 2013-10-24 17:46:51 följande:
    Vart har du hittat den bloggen? Tycker inte heller det är ok! Stackars barn
    Den stoltserar i ett par aktiva trådar här på familjeliv just nu.
  • Griseknoen35
    sär skriven skrev 2013-10-24 17:48:54 följande:
    Den stoltserar i ett par aktiva trådar här på familjeliv just nu.
    Har precis sett det... Människan verkar ju bara vara uppmärksamhetskåt och några skruvar lösa.. Hon får nog sitt den dagen barnen säger sitt.
  • sär skriven
    Griseknoen35 skrev 2013-10-24 17:58:46 följande:
    Har precis sett det... Människan verkar ju bara vara uppmärksamhetskåt och några skruvar lösa.. Hon får nog sitt den dagen barnen säger sitt.
    Ja, jag är bara rädd att barnet får "sitt" före den dagen. Jag har verkligen svårt att känna respekt för den här typen av människor.
  • Anonym (Hhh)

Ingenting förvånar mig längre

• Whitehorse1979
    Anonym (Mongolia) skrev 2013-10-24 17:30:22 följande:

Anmäl.

Att hänga ut sitt barn på det sättet ang mobbing.
    Fy fan vilken jäkla usel förälder.

• Anonym (Hhh)
    Whitehorse1979 skrev 2018-11-29 09:41:41 följande:

Anmäl.

Att hänga ut sitt barn på det sättet ang mobbing.

Fy fan vilken jäkla usel förälder.

• Anonym (Hm)
    Anonym (Hhh) skrev 2018-11-29 09:24:23 följande:
    Ingenting förvånar mig längre
    Nej, inget förvånar längre.
Svar på tråden Ok att lägga upp mens/bajs/sperma bilder ihop med barnbilder på sin blogg?