• Anonym (Wihoo)

Överlevt levercancer!

Okej, nu kan jag ju inte vara helt hundra på de. Men enligt läkarna ser allt väldigt bra ut, alla prover!
    Ska snart på min första koll.
    Går nu på cellgifter, bara tills januari kvar så slipper ja den plågan! 
     Hade en satans tur att de inte var några spridningar och dom fann allt i tid, hade nån inkapslad tumör eller vad man nu kan kalla de? 
    Så cellgifterna går jag bara på för att vara 100% säker.  Måste erkänna att ja har mått sämre av en förkylning, och nu tycker ja att allt känns mycket mer positivt här i livet. Kan inte säga att cancern har gjort mig nåt ont, samtidigt som man självklart inte skulle vilja ha fått de från början. Men livslusten är på topp, finns mer ork att göra saker helt enkelt! 
    I början var man så säker på att man skulle dö av detta, var 99% säker på att nu var de kört, kan vara värt att nämna att ja snart är 19 år och denna typ av cancer är väldigt ovanligt just i sverige, speciellt i min ålder. Men nån ska ju få de! 
    Visst finns väl oron att man ska få tillbaka de, men chansen är verkligen inte stor då dom opererade bort en bra bit av levern, och inga spridningar eller metastaser!  
    Cellgifterna mår ja ju inte direkt dåligt av heller, så de är ju skönt. Håret kvar och matlusten finns! 
    Ni som har frågor får gärna fråga!
    Kände bara att ja behövde skriva av mig lite nånstans Glad

Mvh! 

• Svar på tråden Överlevt levercancer!
  • Anonym (grattis!)

Stort grattis!! Vad roligt att höra att allt gått bra hittills :) Kämpa på och lycka till!

• Emy85

Stort!!!!hoppas helvete aldrig kommer tillbaka och du får vara frisk o glad,jättegrattis!!!!

• Anonym (Wihoo)

Stort tack alla! Ja de håller ja tummarna hårt för! :)

• puss

åh va roligt, grattis!! hoppas du får allt du önskar dig i livet.

Sluta tjafsa din dumma fan.
  • Anonym (123)

Hej Ts!

Vad härligt att allt ser bra ut! Underbart!

Vad har du för form av levercancer och vad får du för sorts cellgifter?

Har nämligen också levercancer och för mig har det aldrig varit aktuellt med cellgifter eftersom det krävs så starka, och under så lång tid, för ett resultat som oftast inte alls är tillfredsställande. Påstår mina läkare.

Det är ju naturligtvis individuellt men skulle verkligen uppskatta svar så att jag kan ha med mig det till mina läkare och ta upp det till diskussion i alla fall.

• Anonym
    Anonym (123) skrev 2013-10-24 17:54:30 följande:

Hej Ts!

Vad härligt att allt ser bra ut! Underbart!

Vad har du för form av levercancer och vad får du för sorts cellgifter?

Har nämligen också levercancer och för mig har det aldrig varit aktuellt med cellgifter eftersom det krävs så starka, och under så lång tid, för ett resultat som oftast inte alls är tillfredsställande. Påstår mina läkare.

Det är ju naturligtvis individuellt men skulle verkligen uppskatta svar så att jag kan ha med mig det till mina läkare och ta upp det till diskussion i alla fall.

Förresten, är du kille och har skrivit här förut så kan du bortse från mitt inlägg. Då har vi redan diskuterat detta
  • Anonym (Wihoo)

De stämmer nog att vi redan diskuterat detta ja! Gemzar är namnet på cellgifterna, ja fick välja helt fritt om ja ville ta gifter eller inte, men ja ville känna mig mer säker på att de inte ska komma tillbaka :)

• Anonym
    Anonym (Wihoo) skrev 2013-10-24 18:14:11 följande:

De stämmer nog att vi redan diskuterat detta ja! Gemzar är namnet på cellgifterna, ja fick välja helt fritt om ja ville ta gifter eller inte, men ja ville känna mig mer säker på att de inte ska komma tillbaka :)

Förstår dig!

Har tänkt på dig och det gläder mig att det går åt rätt håll!
  • Anonym (Wihoo)
    Miss P skrev 2013-10-24 18:11:38 följande:
    Vad roligt! Grattis! Varför är du anonym?
    Tackar! :) Just anonymdelen så känns de bara skönt att vara lite anonym om detta, även om en del kanske vet vem ja redan är, sen tyckte ja att min tråkiga namn inte passade in på denna tråd riktigt Skrattande
  • Anonym (Wihoo)
    Anonym skrev 2013-10-24 18:20:18 följande:
    Förstår dig!
    Har tänkt på dig och det gläder mig att det går åt rätt håll!
    Tack! va roligt att höra :) Ska bli skönt och veta att man får va med om sin egna student, och såklart allt annat man planerat i livet Skrattande
Svar på tråden Överlevt levercancer!