Överlevt levercancer!
Okej, nu kan jag ju inte vara helt hundra på de. Men enligt läkarna ser allt väldigt bra ut, alla prover!
Ska snart på min första koll.
Går nu på cellgifter, bara tills januari kvar så slipper ja den plågan!
Hade en satans tur att de inte var några spridningar och dom fann allt i tid, hade nån inkapslad tumör eller vad man nu kan kalla de?
Så cellgifterna går jag bara på för att vara 100% säker. Måste erkänna att ja har mått sämre av en förkylning, och nu tycker ja att allt känns mycket mer positivt här i livet. Kan inte säga att cancern har gjort mig nåt ont, samtidigt som man självklart inte skulle vilja ha fått de från början. Men livslusten är på topp, finns mer ork att göra saker helt enkelt!
I början var man så säker på att man skulle dö av detta, var 99% säker på att nu var de kört, kan vara värt att nämna att ja snart är 19 år och denna typ av cancer är väldigt ovanligt just i sverige, speciellt i min ålder. Men nån ska ju få de!
Visst finns väl oron att man ska få tillbaka de, men chansen är verkligen inte stor då dom opererade bort en bra bit av levern, och inga spridningar eller metastaser!
Cellgifterna mår ja ju inte direkt dåligt av heller, så de är ju skönt. Håret kvar och matlusten finns!
Ni som har frågor får gärna fråga!
Kände bara att ja behövde skriva av mig lite nånstans
Mvh!