• Anonym (spank me)

Spanking som inte hörs så högt! Tips tack

Jag och killen har precis börjat testa det här med spanking och att han dominerar mig under sexet. Problemet är att det hörs ju så högt när han spankar mig med handen. Vill inte att barnen ska vakna. Någon som har tips på andra saker att ta till? Kan en blomsterpinne funka? Haha

• Svar på tråden Spanking som inte hörs så högt! Tips tack
  • Anonym (Lotta)

En blomsterpinne låter definitivt mindre än handflata när man får smisk. Björkris också. Däremot är risken att du låter desto mer för båda svider 100 gånger mer än handflatan. Men klarar du svedan är det inga problem.

• Anonym (Mamman)
    Anonym (spank me) skrev 2013-10-24 20:48:32 följande:

Jag och killen har precis börjat testa det här med spanking och att han dominerar mig under sexet. Problemet är att det hörs ju så högt när han spankar mig med handen. Vill inte att barnen ska vakna. Någon som har tips på andra saker att ta till? Kan en blomsterpinne funka? Haha

Tror du kan lugna dig och släppa tanken på att barnen skulle vakna av själva smiskandet ;) själva sexet i sig är nog mer högljutt. Vi smiskar hemma hos oss med barn som är Små och stora och dom har aldrig vaknat av att jag blivit smiskad.
  • letarenfru
    Anonym (Lotta) skrev 2013-10-25 11:09:44 följande:
    En blomsterpinne låter definitivt mindre än handflata när man får smisk. Björkris också. Däremot är risken att du låter desto mer för båda svider 100 gånger mer än handflatan. Men klarar du svedan är det inga problem.

Visst är det skönt att smiska en partner som gillar det med skön ömhet och svidandeFlört rodnad..har flera som vill blir spankat av migTomte
  • Anonym (Smisk)

Det har vi också tänkt på! Vill gärna att killen smiskar lite men vi måste vara tysta. Jättetråkigt :(. Får nöja mig med att han tar ordentligt tag i skinkorna.

• Anonym (Lotta)
    Anonym (Smisk) skrev 2013-10-25 12:34:27 följande:
    Det har vi också tänkt på! Vill gärna att killen smiskar lite men vi måste vara tysta. Jättetråkigt :(. Får nöja mig med att han tar ordentligt tag i skinkorna.

Varför inte blompinne eller ris?
Svar på tråden Spanking som inte hörs så högt! Tips tack