• Anonym (kiss)

Det luktar konstigt...

Sen några veckor tillbaka har mitt kiss börjat lukta konstigt. Svårt att förklara vad det luktar men det luktar inte som det brukar. Det luktar inte starkt som om man har druckit för lite. 
    Det svider inte eller nåt heller.
    Vad kan det vara? Någon som varit med om nåt liknande? 

• Svar på tråden Det luktar konstigt...
  • Masken84

Man kan ha uvi utan att ha ont eller trängningar så gå och kolla så du inte går med det förlänge så det går upp i njurarna!!

• Anonym (kiss)
    Hannah76 skrev 2013-10-24 21:34:39 följande:
    Gravid?
    Är INTE gravid.
  • Anonym (kiss)
    Masken84 skrev 2013-10-24 21:37:06 följande:
    Man kan ha uvi utan att ha ont eller trängningar så gå och kolla så du inte går med det förlänge så det går upp i njurarna!!
    Brukar man inte ha feber om man har UVI?
  • Anonym (kiss)
    Masken84 skrev 2013-10-24 21:37:06 följande:
    Har haft det förut. Jag hade skyhög feber i flera dagar. Och enda stället jag hade ont på var i huvudet. Läkarna trodde att jag hade drabbats av sorkfeber. Men det var UVI.
  • Hannah76
    Anonym (kiss) skrev 2013-10-24 21:49:59 följande:
    Är INTE gravid.

Säker? Det är det enda tecken jag har haft på graviditet under mina graviditeter.
  • Masken84

Jag har aldrig feber vid uvi och jag har uvi ca 5 gånger per år. Ända gången jag haft feber vid uvi är när det har gått upp njurarna!

• straw2008

Nästan alla mediciner o kosttillskott gör att urinet luktar. Jag började med magnesium för ett år sen o urin o svett luktar väldigt starkt av det.

I kinamockaskogen.....
  • Anonym (Kost)

Ändrad kost, som ex om man äter sparris kan påverka lukten

• Fenina

Diabetes gör att kisset luktar sött.

Svar på tråden Det luktar konstigt...