• Vilsen81

Hypotetisk fråga...

Ponera att en pappa och ett barn ska åka till the reef i danmark men för att göra det lite annorlunda lägger de upp en tråd på ett forum och frågar om någon ensamstående mamma med ett barn kan tänka sig åka med. Det skulle innebära dela hotell rum och resa dok inget mer egentligen. Då skängarna inte är igop skutna om man inte gör det själv eller om de är de så finns de 4 sovplatser så valet om var man sover är fritt. Låt oss också säga att personen erbjuder sig stå för resa och badhotellet under de här dagarna för alla 4. Pappan och barnet i fråga ville ha lite sällskap på resan och det kosta inte nycket extra att ta med 2 till utan priset var nästan det samma.

Nu till den intressanta frågan. Vilka av er hade vågat åka iväg på detta och hur tänker ni. Kan bli ett äventyr men man kan aldrig veta.. Så hur skulle ni tänka och resonera?

Riktigt nyfiken. 

• Svar på tråden Hypotetisk fråga...
  • Tebriane

Inte jag heller... Ta med nån kompis till barnet och dennes förälder så ska du se att det blir mycket bättre för alla parter...

• Queenie70

Skulle aldrig komma på tanken och att se en pappa leta främmande ressällskap till sig och hans BARN, skulle få mig att döma ut honom totalt som lämplig förälder.

• Queenie70

Om denna hypotetiska pappa hade sådana ideer så är jag förvånad över att han har rätt till oövervakat umgänge överhuvudtaget faktiskt.

• Pandamamma79

Nej, hade aldrig vågat utsätta mitt barn eller mig själv för detta.

Undrar även varför de i så fall vill ha med just en mamma och hennes barn? Varför inte en pappa med barn?

Varför sällskap öht?

• Vilsen81

Det är som sagt en fråga ställd ur nyfikenhet på skillnaden i syn på mamma o pappa i situationer.

Svar på tråden Hypotetisk fråga...