• J86a

    Strul med min äl :( Vill bli gravid.

    Har problem med min äl :( verkar bara som om den kommer någon gång i bland :( Jag har vart gravid en gång för några år sen. Slutade tyvär i missfall. Men nu har jag o min "nya" sambo försökt länge utan resultat. Vad kan hjälpa lixom :( Nån som vet ?? HJÄLP MIG.

  • Svar på tråden Strul med min äl :( Vill bli gravid.
  • Det vackraste

    Du har troligtvis pco. Ring till landstingets fertilitetsmott och säg precis vad du skrev här. Så bör du få kolla upp dina hormonnivåer och äggstockar. Är nämligen ofta ganska lätt att få en regelbunden äl mha hormontabletter pergotime. Lycka till!

  • J86a

    Jag har börjat utredning och gjort spolning.


    Det vackraste skrev 2013-10-26 00:07:01 följande:
    Du har troligtvis pco. Ring till landstingets fertilitetsmott och säg precis vad du skrev här. Så bör du få kolla upp dina hormonnivåer och äggstockar. Är nämligen ofta ganska lätt att få en regelbunden äl mha hormontabletter pergotime. Lycka till!

  • Det vackraste

    Okej och äggledarna är bra? Din läkare bör ju kolla upp varför du så sällan har ägglossning. Hoppas du/ni får bra hjälp snart!

  • J86a

    Ja min sambo ska lämna prov på tisdag. Och jag nya prover den 7 nov. Äggledarna såg fina ut så där va det inga problem (vad han såg)

Svar på tråden Strul med min äl :( Vill bli gravid.