• Anonym (Film)

Vilken Johan Falk film?

Sitter och kollar på Johan Falk men det känns som jag har missat något med tanke på en replik sophie säger, "jag ska inte ta dig på lökarna iaf" Efter lite om så hittar jag på googel att Seth Rydell ska ha sagt håll käften och njut och ska ha tagit sophie på brösten. Är det någon som har koll på vilken film det är???

• Svar på tråden Vilken Johan Falk film?
  • Griseknoen35

Mitt råd är att du ser alla filmerna från början till slut.. Det låter som om det är någon utav dom senare filmerna.. Det finns tolv så kanske film 8 eller senare men nu är det ett tag sedan jag såg men det är i andra halvan utav filmerna någon gång Sophie och Seth börjar "samarbeta" eller vad man ska kalla det men se till att se alla i turordning, dom är grymt bra!!!

• Anonym (Malin)

det är någon av de 3 sista filmerna tror näst sista av de filmerna.

Men som sagt se alla filmerna annars är det ju ens dumt att kolla på dom ;)  

• cazh82

Tror att det är i Barninfiltratören, inte säker.

• Anonym (Film)

Hej igen Glad. Anledningen till att jag vart så osäker var för att jag har sett alla filmerna rakt igenom nu under ett par dagar.
    Repliken som fick mig att börja fundera ("seth rydell: håll käften och njut")kommer i från Barninfiltratören, det är också i den som Sophie senare säger "Jag ska inte ta dig på lökarna iaf om det var det du trodde"..

Det är bra att pausa när man går ut i köket för att fixa te Flört 

Svar på tråden Vilken Johan Falk film?