Tips på hur man kan dölja spikhål?
Ska snart flytta från min lägenhet å har ganska mycket spikhål som jag skulle vilja dölja. Någon som har nåt bra tips på hur man på ett bra sätt kan dölja spikhål utan att måla om?
Ska snart flytta från min lägenhet å har ganska mycket spikhål som jag skulle vilja dölja. Någon som har nåt bra tips på hur man på ett bra sätt kan dölja spikhål utan att måla om?
Beroende på väggarnas färg så funkar spackel rätt bra åtminstone till väggar i ljusare nyanser.
Beroende på väggarnas färg så funkar spackel rätt bra åtminstone till väggar i ljusare nyanser.
Potatismjöl är grymt till att dölja hål och sprickor med. Bara att ta på fingret och putsa över så försvinner det mesta såvida man inte har alltför grälla färger.
provade potatismjöl nyss, saaaaatan va bra de var!! tack som fan för tipset :d rena miraklet ju!!!!
tack tack tack!
Jag trodde inte heller att det skulle vara så bra, men jag har sett det gömma rätt stora sprickor och skador i en vägg och därefter så är det ett stalltips för alla liknande problem.
Jag har sett folk försöka med spackel och det förstör så lätt väggar om man inte målar ordentligt efteråt.