• Anonym (klippa)

Klippa sig själv...

Har läst att många klipper sig själva. Men hur gör ni då? Jag tänker som så att det är bara att kamma ut håret och sen klippa av? för mig gör det inte så mycket om det blir jämt eller inte då jag ALLTID har håret i tofs (även när jag sover). Vill liksom klippa så kort som möjligt men att det går att sätta upp håret i tofs...

• Svar på tråden Klippa sig själv...
  • Anonym (cc)

Sätt upp håret i en tofs och klipp rakt av.

• läkarstudent

Jag använder två speglar så att jag ser håret i nacken, sedan tar jag en bit av håret mellan pekfingret och långfingret och kollar i spegeln så att jag håller helt rakt, sedan håller jag kvar håret och tar det frammåt så att jag kommer åt att klippa, och så klipper jag längst med fingrarna. Jättesvårt att förklara, hoppas du fattar hur jag menar. Sedan sätter jag upp överhåret också och klipper underhåret först, sedan släpper jag ned och klipper lite i taget.

This forum would be a nicer place if everyone took a chill pill. It would get even better if some people choked on them.
  • Anonym (klippa)

Har klippt mig nu. Klippte bara rakt av. Klippte typ 1 dm...hehe. Gud vad skönt att bli av med så mkt hår!

Svar på tråden Klippa sig själv...