• marrew90

BF April/Maj 2014, Första barnet, Sundsvall

Någon mer här som bor i Sundsvall och har BF i April/maj? Skulle vara jättekul att få kontakt med likasinnade :)

Har själv bf 17 april och har fått en tid för rul 21/11 :D  Är 23 år och som det ser ut nu så kommer jag bli ensamstående. 

• Svar på tråden BF April/Maj 2014, Första barnet, Sundsvall
  • Lisa 016

Hej tjejen! Börjar du bli otålig? :)
    Jag har BF 23 april och bor här i Sundsvall! :)

• marrew90
    Lisa 016 skrev 2014-04-01 22:34:50 följande:
    Hej tjejen! Börjar du bli otålig? :)
    Jag har BF 23 april och bor här i Sundsvall! :)

Hej! Har bf 22 april och ja, jag börjar bli sjukt otålig nu :D dudå?
  • Lisa 016
    marrew90 skrev 2014-04-02 21:02:25 följande:

Hej! Har bf 22 april och ja, jag börjar bli sjukt otålig nu :D dudå?

Jodå man börjar bli lite otålig..:D börjar svulla upp rejällt nu också :(

Hur har grav annars varit för dig då? :)

• marrew90
    Lisa 016 skrev 2014-04-03 11:15:32 följande:

Jodå man börjar bli lite otålig..:D börjar svulla upp rejällt nu också :(

Hur har grav annars varit för dig då? :)

Aha :( annars har jag haft tur och haft en väldigt bra graviditet så ska vell inte klaga :) Mest nu på slutet man känner sig lite tung och bekväm så nu vill jag bara att hon ska komma :D dindå? :)
  • Lisa 016
    marrew90 skrev 2014-04-03 16:20:45 följande:
    Aha :( annars har jag haft tur och haft en väldigt bra graviditet så ska vell inte klaga :) Mest nu på slutet man känner sig lite tung och bekväm så nu vill jag bara att hon ska komma :D dindå? :)

Okej, så skönt! Jodå jag har mått bra hela graviditeten annars, har knappt mått illa! Hade lite blödningar v 24 som jag åkte in för men det var inge fel med det! Ja tung börjar man allt bli! :) Jaså du vet att det är en hon? Vi skulle ta reda på könet på UL men det var nån som var blyg där inne! :D men alla tror att det är en tjej men jag tror det är en kille! :)
  • marrew90
    Lisa 016 skrev 2014-04-03 17:48:13 följande:

Okej, så skönt! Jodå jag har mått bra hela graviditeten annars, har knappt mått illa! Hade lite blödningar v 24 som jag åkte in för men det var inge fel med det! Ja tung börjar man allt bli! :) Jaså du vet att det är en hon? Vi skulle ta reda på könet på UL men det var nån som var blyg där inne! :D men alla tror att det är en tjej men jag tror det är en kille! :)

Jo det har vari väldigt skönt, mådde bara lite illa från början . oj, men vilken tur det inte var nån fara då :) aha, vad tråkigt. jaa jag hade tur att hon ville visa sig, hihi :D Men endå lite spännande att få det som en överraskning :D
  • Lisa 016
    marrew90 skrev 2014-04-05 22:27:34 följande:

Jo det har vari väldigt skönt, mådde bara lite illa från början . oj, men vilken tur det inte var nån fara då :) aha, vad tråkigt. jaa jag hade tur att hon ville visa sig, hihi :D Men endå lite spännande att få det som en överraskning :D
    Skönt! :)
    Jamen precis, så nu när man haft lite småblödningar så blir man inte lika orolig :D

Jo så klart är det lite spännande att inte veta också men vill ju som kunna köpa kläder åt lill*n och eftersom pappan är av slaget raggare så vill man ju köpa raggarkläder, men man får vänta nån vecka till :D

• marrew90
    Lisa 016 skrev 2014-04-07 12:56:41 följande:
    Skönt! :)
    Jamen precis, så nu när man haft lite småblödningar så blir man inte lika orolig :D

Jo så klart är det lite spännande att inte veta också men vill ju som kunna köpa kläder åt lill*n och eftersom pappan är av slaget raggare så vill man ju köpa raggarkläder, men man får vänta nån vecka till :D

Vad skönt :) hehe jaa förstår de, jag hade nog tyckt det varit ganska jobbigt endå att inte veta :D
  • Lisa 016
    marrew90 skrev 2014-04-07 13:51:17 följande:
    Vad skönt :) hehe jaa förstår de, jag hade nog tyckt det varit ganska jobbigt endå att inte veta :D

Haha jo men så är det ibland :)
  • marrew90
    Lisa 016 skrev 2014-04-08 12:05:41 följande:

Haha jo men så är det ibland :)
    Så sant!:D
Svar på tråden BF April/Maj 2014, Första barnet, Sundsvall