• maria199

lite orolig, men är säkert inget

Hejsan, mitt första inlägg här på FL.

Det är så att jag träffat en underbar kille det senaste halvåret.
    nu för 3,5 veckor sedan så tog min mens slut, och några dagar senare av en slump gick jag med en vän till stan där vi svängde förbi Ungdomsmottagningen där jag fick p-piller för första gången på flera år.
    jag är då 21 nu.

Killen jag träffar o faktiskt bor hos redan  med våra 3 hundar,
    han kom i mig några dagar efter jag fick hem pillrerna.
    han kom i mig utan att ja tatt piller och ungeför i samma tid som min ÄL.
    sen den kvällen har han kommit i mig varje gång.

min mens skulle ha kommit igår eller nu någon gång till den 29e.
    jag har inget som visar tecken på att mensen ska komma, men har haft som månande smärsta vid äggledaren i någon vecka.
    sen har jag blivit otroligt trött senaste veckan.

är lite halft orolig då de nu gått 2 veckor som han gått i mig, och om ja fattat r'tt så har inte p-pillerna verkat än.
    så sen första evckan efter min avslutade mens och nu under 2-3 veckor har han kommit i mig.

kan de va så att ja kan bli med barn?
     vi har pratat om vad som kommer ske ifall jag skulle på nått sätt va med barn.
    och han berättade för sin mamma för nån dag sen att de kanske kan va nått där. hans mamma va riktigt förstående o sa det att skulle de vara nått och IFALL ATT vi båda känner att det kan va rätt så skulle hela hans familj finnas där som stöttning.

jag vet just nu inte vad ja ska göra eller känna, känner mig lite förvirrad.

vad hade ni gjort?

jag känner mig typ som trygg, trygg med killen jag träffat, trygg med boende o så.
    men vet inte om ja kommer vara redo för o va mamma...när vet man?

han är 27 och jag 21.
    ..mvh en fundersam tjej

• Svar på tråden lite orolig, men är säkert inget
  • maria199

jo ja ska, tänkte vänta tills efter den 30e.för då är min mens riktigt sen

Svar på tråden lite orolig, men är säkert inget