• Inorr02

Bygga dockhus barbie??

Nån som byggt dockhus eller barbie hus själv som vill vissa hur erat blev?

Jag är sugen på att bygga om en byrå till dottern i julklapp men tänkte att de ska vara ett barbie hus då de är en större byrå som går göra större rum i.

Tror ni att de blir bra ?

Ni som byggt själv en dockhus barbie hur har era barn lekt mycket med det?       

• Svar på tråden Bygga dockhus barbie??
  • Minniemousemommy
    Inorr02 skrev 2013-10-27 09:12:57 följande:
    Nån som byggt dockhus eller barbie hus själv som vill vissa hur erat blev?

Jag är sugen på att bygga om en byrå till dottern i julklapp men tänkte att de ska vara ett barbie hus då de är en större byrå som går göra större rum i.

Tror ni att de blir bra ?

Ni som byggt själv en dockhus barbie hur har era barn lekt mycket med det?       
    Jag har aldrig byggt ett dockhus, men jag skulle kunna, det är inte särskilt svårt. Finns säkert många tutorials på youtube idag. Men mina morföräldrar byggde i alla fall ett jättefint gigantiskt dockhus till mig när jag var liten, och det använde jag jättelänge så det är en bra idée! Jag köper hellre till mina barn dock.
  • Inorr02
    Minniemousemommy skrev 2013-10-27 14:18:56 följande:
    Jag har aldrig byggt ett dockhus, men jag skulle kunna, det är inte särskilt svårt. Finns säkert många tutorials på youtube idag. Men mina morföräldrar byggde i alla fall ett jättefint gigantiskt dockhus till mig när jag var liten, och det använde jag jättelänge så det är en bra idée! Jag köper hellre till mina barn dock.

ok jag tycker det är kul pyssla och de sparar pengar karske har en byrå som jag redan har som jag ska bygga till ett dockhus
  • Ankmor

Lycka till!

Jag har lagt ner tron på att APPen någonsin kommer att funka bra!
Svar på tråden Bygga dockhus barbie??