• Paallex

    Söker mammor i Malmö området som vill umgås tillsammans med våra barn.

    Hej! Jag är en 24 årig mamma till en sprallig nybliven ett åring som hade velat hitta lite mammor att umgås! Jag, min man och dotter är nyinflyttade i Malmö. Jag hade velat hitta några pigga och glada mammor med barn i ungefär samma ålder eller lite äldre att ses och hitta på lite roliga saker med. Skriv gärna en rad om intresse finns! Alexandra

  • Svar på tråden Söker mammor i Malmö området som vill umgås tillsammans med våra barn.
  • Adirf

    Hej Alexandra,

    Bor själv i Kävlinge, men är inte så långt bort från Malmö - har två döttrar, en på 19 månader och en liten på snart 4 månader. Känner själv att jag gärna skulle träffa någon med barn i samma ålder =)

    Ha det bra! - Frida

  • Paallex

    Hej!
    Vad roligt att du skrev!
    Hur gammal är du? :)

    Ja det hade varit roligt att träffas och hitta på lite roliga saker med barnen ibland. Ibland kanske bara ta en fika hemma och låta barnen leka eller andra gånger åka till Busfabriken eller liknande :)

    Har du tillgång till bil eller så, om du kan ta dig hit till Malmö?

    Hade varit roligt att lära känna varandra lite mer :)            

  • Holk

    Hej! Är mamma till en pojke på snart 11 månader., väntar en liten till till sommaren. Har varit på busfabriken en gång med sonen o det var riktigt kul tyckte han. Han älskar andra barn.

    Ha det fint! :)

  • redheadimalmö

    hej,

    kanske lite sent att svara i tråden men jag bor också i malmö flyttade hit 2012 har nu två små tjejer och vi letar några fler att leka med. bor nära folketspark om det är nån som vill dit en dag.

  • Paallex

    Vad roligt att ni skriver :) Hur gamla är dina tjejer? Jag ses gärna i sommar och leker med våra barn! Hur gammal är du om man får fråga? ;)

  • redheadimalmö

    jag är 30 men känner mig väldigt ung fortferandeCool, tjejerna är på 25 och 10 månader . Var bor ni nånstans?

  • Paallex

    Haha okej :) 30 är ungt tycker jag!

    Okej :) perfekt!

    Vi bor på bulltofta. Men vi är ganska ofta borta vid folkets park. Sen här vid oss finns beijers park. Mysig park det med :)

  • redheadimalmö

    jo den är jätte fin bodde där ute på vattenverksvägen inte så länge sen, tyvär så hatar lill tjejen bussen, så vi går inte så långt jätte ofta om vi inte kan promenera.
    btw Har precis hittat en sida på facebook mammor i malmö eller mammagrupp i lund/malmö och där var det några som skulle träffas i bejerspark under sommaren Glad 

  • Anna Hbg

    Hej! Anna heter jag och är 34 år och min son Casper är 15 månader. Vi bor i Åstorp. Träffar gärna lite andra mammor :)

  • redheadimalmö
    Anna Hbg skrev 2014-05-26 22:33:49 följande:
    Hej! Anna heter jag och är 34 år och min son Casper är 15 månader. Vi bor i Åstorp. Träffar gärna lite andra mammor :)
    finns en grupp på facebook mammaträning åstorp kanske hittar några där?
  • AnnaKaffekanna

    Hejhej!!
    Är tråden fortfarande aktiv?
    Jag heter Anna och är en trebarnsmamma med dotter på sex år, en son på snart två år och en femånaders tös som bor strax utanför malmö Har planer på att vara hemma med mina små ett bra tag till och känner inte många som har barn i min sons ålder.

  • redheadimalmö
    AnnaKaffekanna skrev 2014-05-26 23:34:16 följande:
    Hejhej!!
    Är tråden fortfarande aktiv?
    Jag heter Anna och är en trebarnsmamma med dotter på sex år, en son på snart två år och en femånaders tös som bor strax utanför malmö smile1.gif Har planer på att vara hemma med mina små ett bra tag till och känner inte många som har barn i min sons ålder.
    smile1.gif
    hej 
    vad kul med lite fler barn i familjen, hoppas på några till i några år. Var bor ni nånstans då?

    Vågar inte gå jätte långt just denna veckan iallafall, pga båda tjejerna har nån slags schema byta förstår inte riktigt hur dagen ser ut, men jag tror vi har hittat balansen igen nästa vecka Skrattande
  • Paallex

    Vet inte varför mitt svar inte syns! Har svarat två gånger men det verkar inte komma upp här!

    Min lilla dotter är väldigt åksjuk så här blir det inte mycket turer med varken bil eller buss! Men gå gör vi var dag, har inga problem att gå en längre sträcka:)

    Kan väl kolla av nästa vecka? :) om några vill ses nånstans!

  • redheadimalmö
    AnnaKaffekanna skrev 2014-05-27 23:27:36 följande:
    I Limhamn bor vi. Ni då?
    Vi bor på möllan,
    Paallex skrev 2014-05-27 22:30:28 följande:
    Vet inte varför mitt svar inte syns! Har svarat två gånger men det verkar inte komma upp här!
    Min lilla dotter är väldigt åksjuk så här blir det inte mycket turer med varken bil eller buss! Men gå gör vi var dag, har inga problem att gå en längre sträcka:)
    Kan väl kolla av nästa vecka? :) om några vill ses nånstans!
    konstigt, orkar du promenera rörsjöparken? Kommer inte ihåg att jag har varit där nån gång men kanske den är fin?
  • Frimani

    Hej! Jag heter Frida och är också nyinflyttad i Malmö och är träffas gärna under sommaren, då jag är mammaledig med Lova, 16 mån :) Är tråden fortfarande aktiv?

Svar på tråden Söker mammor i Malmö området som vill umgås tillsammans med våra barn.