• Anonym (äckelmagad)

Män som kissar i tvättstället...

Jag läste på ett annat forum att många män använder tvättstället till att kissa i. De flesta verkade tycka att det är helt okej, om man bara låter vattnet rinna under kisseriet. Fördelen ska vara att höjden är perfekt ." Bara att hänga ut den och njuta av kissestunden"

. Nu har man kanske fått en förklaring till den fräna urindoft man ofta möter när man besöker offentliga toaletter som är avsedda för både män och kvinnor. Där är man kanske inte lika noga med att rengöra handfatet efter sig?

Usch jag blir äcklad av bara tanken! Finns det fler?

Ursäkta om detta hamnar i fel tråd!

• Svar på tråden Män som kissar i tvättstället...
  • Anonym (Whut)

Tvättstället???Där hänger jag tvätt.

• LadyViolette
    Anonym (Whut) skrev 2013-10-28 09:33:49 följande:
    Så du vet inte att tvättställ är ett annat ord för handfat? 
  • an

Ts menar handfatet inne på toaletten. Där man tvättar händerna.

Mycket äckligt beteende och aldrig hört talas om faktiskt.

• Anonym (Whut)
    LadyViolette skrev 2013-10-28 09:37:22 följande:
    Så du vet inte att tvättställ är ett annat ord för handfat? 
    Haha nej det visste jag faktiskt inte har aldrig hört talas om det sorry
  • BusJohanna
    Anonym (Whut) skrev 2013-10-28 09:33:49 följande:

Anonym (Whut) skrev 2013-10-28 09:38:51 följande:

Oj!!! Förlåt om det låter taskigt men är ärligt nyfiken på hur du kan ha missat detta. Hur gammal är du?
  • EnGladPingvin

Det är först här på FL som jag insett hur jobbigt vissa tycker det är att använda toaletten. Har sett ett antal trådar om det där beteendet försvaras. Kissas det inte i duschen så i handfatet och det trots att det är mindre än en meter till toaletten. För mig är det oförståeligt och förbaskat ofräscht.

• Anonym (7)

Jag håller med, det är skitäckligt. 
    På vårt landställe har vi två våningar med bara en toalett på bottenvåningen.
    Men i ett av sovrummen på övre planet finns ett handfat som både min kille och hans pappa har kissat i.

Jag förstår inte hur de tänker. Man gör ju bara inte så. Det är otänkbart. Men tydligen... så. 

• LadyViolette
    Anonym (Whut) skrev 2013-10-28 09:38:51 följande:
    Haha, ok. Är lite störd själv, pappa är rörmokare och maken jobbar inom vvs Så för mig är det självklart

TS: Har faktiskt aldrig hört om det heller, men fan så ofräscht...  
  • Anonym (Kiss-Pelle)

Varför inte? Jag brukar alltid kissa i handfatet, speciellt när jag är borta hos andra Glad (har även bajsat i duschen) Lite kul att veta att andra borstar tänderna där jag kissar {#emotions_dlg.djavulsk} 

• Anonym (urindoft)
    Anonym (äckelmagad) skrev 2013-10-28 09:23:55 följande:
    Jag läste på ett annat forum att många män använder tvättstället till att kissa i. De flesta verkade tycka att det är helt okej, om man bara låter vattnet rinna under kisseriet. Fördelen ska vara att höjden är perfekt ." Bara att hänga ut den och njuta av kissestunden"

. Nu har man kanske fått en förklaring till den fräna urindoft man ofta möter när man besöker offentliga toaletter som är avsedda för både män och kvinnor. Där är man kanske inte lika noga med att rengöra handfatet efter sig?

Usch jag blir äcklad av bara tanken! Finns det fler?

Ursäkta om detta hamnar i fel tråd!
    Nja, jag tror snarare att förklaringen till den fräna urindoft man möter på offentliga toaletten är i stänk som hamnar omkring toaletten i kombination med en otillräcklig städning. Det är bara att använda näsan och sniffa dig till källan för stanken.
Svar på tråden Män som kissar i tvättstället...